Krabben aan deuren
Mail naar stevenvermeire@yahoo.co.uk Mij hoef je niet te overtuigen hoor
Oh ja, doe maar niet, dat mailtje, was maar een grapje!

Oh ja, doe maar niet, dat mailtje, was maar een grapje!
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Solo heeft bij ons de iritante gewoonte om 's nachts te krabbelen. De deur openzetten is geen optie....hij krabbelt namelijk aan de voordeur of het raam!
Met 5 huisgenootjes denk ik niet dat Solo er nog een vriendje bij wilt. En we hebben een krabmeubel van de grond tot het plafon. Misschien is prozack een optie voor Solo??
Met 5 huisgenootjes denk ik niet dat Solo er nog een vriendje bij wilt. En we hebben een krabmeubel van de grond tot het plafon. Misschien is prozack een optie voor Solo??

Groetjes Lida
Solo, Willie, Bloempie, Liesje, Biggles en Nina
Liefde is.....het spinnen van een kat
Solo, Willie, Bloempie, Liesje, Biggles en Nina
Liefde is.....het spinnen van een kat
Sumi krabt ook aan de deuren, en nu heeft ze ook gevonden hoe ze die moet openkrijgen. ze springt naar de klink zodat ze uit het slot is en begint dan te krabben, zodat ze bijna alle deuren openkrijgt. Ik kan de deur van de living niet op slot doen, en ze zou eigenlijk niet in de hal mogen (schrik dat ze naar buiten gaat als ik binnenkom). Bovendien word ik er zelfs wakker van 's nachts.
Iemand enig idee hoe je dat kan afleren? Of kan zorgen dat de deur niet meer opengaat?
Iemand enig idee hoe je dat kan afleren? Of kan zorgen dat de deur niet meer opengaat?
Als je horizontale klinken hebt kun je ze losdraaien en verticaal plaatsen. Op die manier heeft springen naar de deurklinken geen zin meer voor de katten.
Wij hebben op onze overloop alle deurklinken verticaal staan. Overigens, aan de binnenkant van de deuren staan de klinken nog wel 'gewoon' (horizontaal).
Wij hebben op onze overloop alle deurklinken verticaal staan. Overigens, aan de binnenkant van de deuren staan de klinken nog wel 'gewoon' (horizontaal).