Neem een plastic hondemand en wasbare kussens in,...en als het gaat stinken doe je gewoon de kussens in de was.....en plastic hondemand kun je zo makkelijk schoonmaken,....missdhien goed idee?
Dat heb ik ook zo opgelost.

Desy doet haar behoefte ook keurig op bak met kap, echt heel knap, maar... ze snapt de werking van de klep niet.Dikkie wilde inderdaad ook niet door de klep. [...] Wat geholpen heeft: ik deed de klep omhoog zodat hij naar binnen kon lopen en dan liet ik de klep los, naar buiten moet hij het zelf doen.
Allereerst hier onmiddellijk mee stoppen!Hobbes schreef:Als ik hem erop betrap pak ik 'm op, duw hem met z'n neus erin en gooi 'm al foeterend op de bak. Erg rot, maar hoop zo wel indruk te maken.
Ik heb er een poes bij die als ze haar zin niet krijgt bv (ze mag niet naar buiten)ze inplaats van in de kattenbak er pal naast poept.daantje schreef:Ik zou inderdaad ook willen adviseren te stoppen met straffen. Het kan sowieso een medische oorzaak hebben. Maar het kan ook een soort van verzet tegen iets zijn.
Onze Barrel piest steevast een periode op ons bed als er een verandering in de groep heeft plaatsgevonden. Zo deed ze dit met de komst van Bibi, met de komst van Baja en met de komst van Blissy (terwijl ze van Blissy vanaf dag 1 helemaal lijp was). Toen later onze hond Ginger kwam, deed ze het weer een poos. Pas als ze de 'nieuwe situatie" geaccepteerd heeft stopt ze er vanzelf weer mee.