Ondernemende katten en een waterfontein

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Babiche
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 21 jan 2003 17:32
Locatie: Baarn

Ondernemende katten en een waterfontein

Bericht door Babiche »

Bij ons gaat het prima met deze waterfontein, zoals ie te zien op de link. Hij wordt gewoon simpel gebruikt waarvoor hij dient.

Maar jemig, zo kan het dus ook nog :shock: :edoh: :
http://www.ijssellandabessijnen.nl/9filmpjeEsmee.htm
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Whahahaa, leuk filmpje! Misschien moet je er een baksteen bovenop leggen :grin:
Gebruikersavatar
Miranda
Panter
Panter
Berichten: 573
Lid geworden op: 25 mei 2003 21:22
Locatie: Oosterwolde

Bericht door Miranda »

Tjeempie :lol:
Gebruikersavatar
Vanessa
Huiskat
Huiskat
Berichten: 98
Lid geworden op: 23 okt 2003 16:24
Locatie: Lelystad

Bericht door Vanessa »

Deze ga ik thuis maar niet laten zien. Die tijgers van mij zouden ineens op het idee komen, zeg!
I think I'd be a pretty decent cat. I've been around them enough to know what the rule of being a cat is: WHEN ALL ELSE FAILS...WASH! (Neil Gaiman)
Gebruikersavatar
ann22
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 jan 2005 13:21
Locatie: 's Gravendeel

Bericht door ann22 »

hoevaak moet jij dweilen :lol: ??? Hahaha, heel leuk filmpje en wat een mooie kat!!!
Gebruikersavatar
miekje
Lynx
Lynx
Berichten: 100
Lid geworden op: 07 sep 2004 13:49
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door miekje »

Ja. nu de waterfontein weer boven water komt... hmmm... Klinkt vaag! :) Waar kon je ze ook weer kopen en hoe duur ongeveer. Ik heb door mijn eigen schuld veroorzaakt dat Norris het liefste stromend water uit de wasbak wil drinken... :)


Jammer dat ik het filmpje niet kan zien op mijn werk... Daat beloofd wat na het zien van de 2 foto's ;)
:pdtmat: Gone with the wind
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

:lol_sign:

Minerva is ook al erg goed geworden in het verplaatsen van de fontein door de hal. Gelukkig hebben we daar tegels. :roll: Zij trekt ook altijd het doucheputje los, dus ik laat haar dit filmpje maar niet zien! Blijkbaar willen sommige katten gewoon weten waar al dat water nou vandaan komt, eigenlijk heel leergierig! :razz:
Gebruikersavatar
Anke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jul 2004 14:59
Locatie: Deurne

Bericht door Anke »

Geweldig!!
Mensen ellende is erg. Dieren ellende nog erger, het wordt veroorzaakt door ellendige mensen!
Gebruikersavatar
Renate
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2003 17:15

Bericht door Renate »

Wij hebben hem ook!

Eerst stroomde het water maar naar 1 kant, dus stabieler gezet, wenig resultaat.
De bol zelf goed schoon gemaakt en nu doettie het perfect!

Afbeelding



Ook Fluffy durft er met haar tongetje aan te zitten:

Afbeelding


En Bagheera heeft een andere manier gevonden om de "magische bol" aan te raken:

Afbeelding


Ik heb inmiddels de bol verder gevuld met water, en het grote groenachtige
draaiding dicht gedraaid. Ziet er meteen een stuk mooier uit zo:

Afbeelding

Bovenin is gewoon condens hoor, geen kalk.

De katten drinken hier niet uit het bakje maar van de bol.
Wie heeft m ook?
ik heb 3 kleine kleuterende kittens :D
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door JoBoris76 »

Ik heb hem vanaf eind september en eindelijk drinken ze er nu alle 2 uit. Als het water niet goed over de bol stroomt nadat je hem hebt schoongemaakt moet je de bak even optillen en even met de bak heen en weer gaan zodat het water over de hele bol gaat stromen. In het boekje staat wel dat je met je handen over de bol moet wrijven maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n goed idee. Ik ben blij dat ze er nu alle 2 uitdrinken anders had ik hem waarschijnlijk in de doos gedaan en in de schuur gezet of anders op Marktplaats verkocht voor een prikkie. :lol:
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Gebruikersavatar
JoBoris76
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 sep 2004 12:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door JoBoris76 »

[quote="miekje"]Ja. nu de waterfontein weer boven water komt... hmmm... Klinkt vaag! :) Waar kon je ze ook weer kopen en hoe duur ongeveer. Ik heb door mijn eigen schuld veroorzaakt dat Norris het liefste stromend water uit de wasbak wil drinken... :)


Jammer dat ik het filmpje niet kan zien op mijn werk... Daat beloofd wat na het zien van de 2 foto's ;)[/quote]

Hoi Miekje.

Misschien dat ie bij Intratuin nog € 24.95 is en anders is ie waarschijnlijk € 39.95.
Russengroetjes Jolanda

Russian Blue I love you and Binky too!!
In Memoriam: Flappy
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

Wat leuk zeg, dat filmpje. Ik denk dat onze 4 katten zo'n ding ook wel leuk zouden vinden! Maar hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een kat het helemaal niet leuk vind en er niet naar omkijkt? Want zoals jullie vast allemaal weten, zijn katten soms zo wispelturig.....
En hoeveel kost zo'n ding?
En (laatste vraag ;)) kunnen ze uit de bakjes die ernaast zitten gewoon drinken? Ook als ze de bol helemaal niets vinden?
Nogmaals, superleuk al die kattenfoto's!!!
groetjes, Sophie
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gebruikersavatar
Loontje
Poema
Poema
Berichten: 394
Lid geworden op: 11 jun 2004 19:48
Locatie: Hoorn

Bericht door Loontje »

Geweldig, dat filmpje :lol:
Groetjes,
Ilona

En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra :grin:
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 573
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Sophie_nikita schreef:Maar hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een kat het helemaal niet leuk vind en er niet naar omkijkt? Want zoals jullie vast allemaal weten, zijn katten soms zo wispelturig.....
En hoeveel kost zo'n ding?
En (laatste vraag ;)) kunnen ze uit de bakjes die ernaast zitten gewoon drinken? Ook als ze de bol helemaal niets vinden?
Mijn katten vinden de fontein alledrie erg leuk. Luna en Flanna drinken altijd van de bol en Minerva bijna altijd uit het bakje. Volgens mij zijn er weinig katten die de fontein niet leuk vinden. De meeste katten zijn wel geïntrigeerd door water en drinken graag stromend water.
Ik heb onze fontein voor 30 Euro gekocht bij de Discus. Er zijn veel prijsverschillen, dus let goed op waar je hem koopt!
Ik zou hem zo weer kopen. De poezen zijn meer gaan drinken en zitten ook graag een tijdje naar het stromende water te kijken.
Gebruikersavatar
Renate
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 okt 2003 17:15

Bericht door Renate »

Bij ons wassie rond de 32 euro, ik weet het niet meer precies. De filters verkopen ze hier voor 5 euro, en zo'n filter zou je om de 3 maanden moeten vervangen.
ik heb 3 kleine kleuterende kittens :D
Plaats reactie