Kattenziekte

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Hoi

Het was een verschikkelijke nacht max is om 5 uur overleden in mijn armen en kon mick nergens vinden die had zijn plekje ook opgezocht en is om half 8 overleden.

Ik kan er niet meer tegen de een na de andere gaat.
Ben nog wel met fritsje naar de da geweest en ze kon er nisk over zegen hij dronk al wel wat zelf maar hij had geel in zijn ogen.

Ze was heel geschokt dat ze overleden waren en ze had het ook niet verwacht het ging gisteren met max de goede kant op en had echt weer hoop maar dat werd me in een klap ontnomen.

Echt waarom moet dit zo gebueren allemaal
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Heb ze net pas begraven omdat het de hele dag hard heeft geregend mijn zoontje is helemaal over de toeren ondankt dat hij pas 3 is mick was van hem en hij zegt mama nou gaan mac en mick ook naar opa ik zo ja rick slaap lekker zei ie.

Nou tranen met tuiten was het toen.
Het is zo erg allemaal dat het nu net is of alles langs me heen gaat en het is zo onwerkelijk allemaal.

Fritje maak het nu ook heel erg slecht en beer heeft net ook al een beetje gespuugd dus ben meteen begonnen met hem met de antibiotica en vocht en spuugmiddel en hoop het zo tegen te kunnen houden.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Hoi

Er zijn er nu nog 3
Fritsje.
Amy.
Beertje.

Fritsje is er nu heel slecht aan toe was net bij hem en hij spuugt bloed en zijn ontlasting is water.
Hij wil niet meer eten en drinken via zijn mondje als ik het spuitje erin doe dan begint hij meteen te spugen.

Heb de da al gebeld maar ze kunnen niks meer doen en ze hopen dat hij morgen nog haalt maar ze denken het niet.
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Ik denk dat je Fritsje los moet laten :sad: Bloed spugen, daar helpt niets tegen. Je kunt hem het beste niet meer verwarmen (wel gewoon vasthouden maar geen extra warmte), zo krijgt hij minder pijn.

Als het kattenziekte is en de anderen zijn niet geënt, dan kunnen ook Amy en Beertje nog ziek worden. Het spijt me heel erg voor je, zou willen dat er leukere berichten waren of wondertjes gebeurden.

Ze komen uit verschillende nestjes en zitten in dezelfde ruimte?

Ik brand een kaars voor jullie.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Fritsje is zich aan het voor bereiden op te gaan.
Ik merk het heel sterk aan hem.
Hij heeft zijn plekje al gezocht en ligt daar lekker.
Ik kan nu helemaal niks meer voor hem doen alleen bij hem zijn dus ga nu ook weer naar hem toe en doe wat ik nog kan voor hem.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Er is hier een wonder gebeurt met fritsje.
Hij was gistren echt heel slecht en zag hem langzaam wegzakken.
Ik begon heel erg te huilen en heb hem bij me op bed en huilde verder.
Hij keek me de hele tijd aan voor zover hij het kon en ik zeg zo tegen hem ga maar kerel het is goed zo en wat det hij ineens staat op en probeert te drinken en dat lukte hem dus niet.

Ik meteen water in zijn mindje gedaan met het spuitje en vloeibaar eten en tot nu toe heeft hij het binnen gehouden.
Heb net zijn lievelingseten gekocht en katmek en hij DRINKT nu zelf ik was zo blij dat ik mij buuf en vriend meteen gebeld heb.
De da vanmorgen zie al dat hij heel erg aan het vechten was om te blijven en dat ze kon zien dat ik een hele speciale band met hem heb ook met de rest hoor.

Ze heeft hem vocht en antibiotica gegeven en toen ik haar net belde dat hij kittenmelk had gedronken stond ze versteld en vond het zelf ook een wonder.
Hij heeft ook al geprobeert te eten maar dat wil nog niet helemaal lukken maar als het zo door gaat dan denk ik dat hij vandaag wel gaat eten.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Hoi hoi

Wat hij zelf gedronken heeft vandaag is er wel weer utigekomen heb hem vanmiddag met het spuitje eten gegeven en ook dat is er weer uitgekomen.
Hij probeert wel steeds om zelf te drinken dus de wil is er wel maar de kracht niet.

Heb zijn oude baasje gebeld om het haar te vertellen en ze was helemaal in shok en vroeg of ze kon komen ja tuurlijk mag dat ze is net weg en ze is zeker 2 uur hier geweest bij ons.
Frits herkende haar ook nog dus dat was heel fijn ook voor hem.
Hij heeft lekker bij haar gelegen en ze was geschokken door de manier waarop hij uit zijn ogen keek en heb haar een foto laten zien van voor dat hij ziek werd en hoe ie nu is ze vond hem heel erg mager geworden en dat klopt ook hij is bijna 1 kilo afevallen.

Heb haar ook gezegd dat we de moed niet opgeven en doorzetten en ze was blij dat hij het zo goed had getrofen want een ander had het allang opgegeven zei ze.
Vond het fijn om te horen en hebben samen nog een paas tranen gelaten.
En hou haar ook op de hoogte van alles.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Frits is nu ongeveer 6 maanden.
En met beertje en amy gaat het tot nu toe heel erg goed.
Het is ook wel fijn ze geven me even de afleiding en beer komt altijd zo lekker bij me en geeft me kopjes en kusjes ja en amy is echt een donder straal ze pakt je waar ze maar pakken kan als je langs haar heen loopt dan heeft ze je al te pakken en gisteren was ik even op de bank in slaap gevallen samen met beer en amy hapt me zo in mijn oor en zat me aan te kijken van nou wat heb je nou ik doe toch helemaal niks.

Ik zal gauw weer foto's plaatsen van ze en ook van fritsje.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Frits was al behoorlijk groot heb ze ook een beetje verwend :oops: :oops: .
Heb net even een paar foto's gemaakt en zal ze zo even plaatsen.

Beer en amy hebben nog nergens last van gehad er staat maximaal 10 dagen voor dat zou dus zijn tot volgende week woensdag als ze dan nog geen klachten hebben enz dan krijgen ze het ook niet meer zei de da.
Dus nu maar hopen dat het goed gaat tot woensdag.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Fritsje is vanacht overleden.
Heb er geen woorden meer voor srry.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Hoi

Je kon ook wel zien aan fritsje dat hij het op ging geven zijn oude baaasje kwam meteen toen ik haar belde en hij herkende haar ook meteen en heeft de hele tijd bij haar gelegen en toen ze weg was hebben wij hem nog een hele tijd bij ons op de arm gehad net als een kleine baby zo lang bij ons.

Toen wij zelf naar bed gingen heb ik nog wat met hem gepraat en ook gezegd dat het goed is zo dat hij niet meer hoeft te vechten.
Het is nog steeds heel erg zwaar en mis ze vreselijk veel maar weet wel dat ze niet meer lijden en pijn hebben.
Ze hebben nu rust en we hebben ze allemaal een heel mooi plekje gegeven en maandag ga ik een plant/boompje halen en bij hun neer zetten.
Het is dan echt hun boompje.
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Hoi hoi

Amy is net begonnen met spugen :-( :-(
Had goede hoop maar ze is al heel erg loom en vermagerd
de da kan alleen maar weer vocht en antibiotica geven.

Heb haar nu boven bij mij op de kamer en dan kan ze snacht lekker bij me komen liggen ik vrees het ergste weer ik weet ik moet moed houden maar als je er al een aantal kwijt bent geraakt aan die verschikkelijke ziekte dan verlies je de moed wel

hou jullie op de hoogte
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Amy is net overleden :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Heb ook voor haar alles gedaan wat ik kon maar het ging zo slecht en ze had echt veel pijn.
Ik heb de da gebeld en hij is meteen gekomen want wou met haar niet meer weggaan en hij heeft haar een spuitje gegeven :cry: :cry: :cry:
En heeft haar verlost van de pijn.
Ze keek me aan met die grote ogen van haar of dat ze wou zeggen het is goed zo en kon er even niet meer tegen en ben ingestort waar de da bij was.
Hij begreep het en trooste me ook.
Zit nu ook te huilen achter de pc.
Ik ben er zo kapot van echt.


Beer maakt het nog goed.
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Wat ik me nu al de hele tijd afvraag (ik kan het niet zo goed loslaten hoor, dit verhaal) is of de dierenarts ook een idee heeft wat dit nu precies is. Heeft hij daar iets over gezegd?
Ik hoop dat Beer deze ellende bespaard blijft. Sterkte nogmaals.
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gesloten