Constant likken

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
Meisje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2004 21:38
Locatie: Sfeervol Antwerpen

Constant likken

Bericht door Meisje »

Zoals jullie ondertussen wel weten gaat het tussen Meisje en Rocco heel goed. Ze spelen samen, wassen elkaar regelmatig en ze slapen ook samen in een wollen, knusse poezen- mand. Het enige wat ik me afvraag is: ze likken elkaar dagelijks bij elkaars aarsje, ook als de ander niet op de bak is geweest. Ik heb het idee dat ze elkaar gewoon totaal geaccepteerd hebben en dat dit iets heel liefdevols is, maar zou dit ook iets sexueels kunnen zijn? Meisje is gewoon gesteriliseerd, hoor, dus er kan verder niets gebeuren. Maar ik vroeg me af of jullie katten ook constant aan elkaars aarsje likken.

(beetje intiem topic, ik weet het)
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Continu doen ze het niet, maar onze twee katers likken elkaar ook wel eens. Ze zijn beiden nog niet gecastreerd, maar dat komt nog wel. Ik heb eigenlijk geen idee of het iets seksueels is. Ik zoek er niet zoveel achter. Het zijn en blijven natuurlijk dieren, en die doen dat soort dingen.
Gebruikersavatar
Marije
Panter
Panter
Berichten: 571
Lid geworden op: 06 feb 2004 10:53
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Marije »

Luna doet dat ook bij Minerva en Flanna. Volgens mij is het gewoon schoonmaken. Zij likt de andere 2 sowieso vaak en daar hoort blijkbaar ook het kontje bij. Volgens mij is het niks sexueels.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Het maakt dan eigenlijk ook niet zoveel uit, omdat je poes gesteriliseerd is. Ik denk inderdaad dat het schoonmaken en ook acceptatie is. Ze horen bijelkaar.

Bella.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Hier lopen ze regelmatig als treintjes achter elkaar aan :razz: En ze wassen ekaar echt overal. Kortom: ze horen inderdaad bij elkaar.
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Hier heb ik ze dat nog nooit zien doen. Ze wassen elkaar wel eens maar dan alleen op de kop of hals en dan gaan ze meestal bij zichzelf verder :lol:
groetjes Sharon
Gesloten