Kat van 16 alvleesklier ontsteking eet niets

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Re: Kat van 16 alvleesklier ontsteking eet niets

Bericht door patiani-guusje »

En dan te bedenken dat ik vorige week dinsdag afspraak had ingepland haar te laten gaan.. Blij dat ze een opleving kreeg dinsdag en dat de internist zei dat ik door moest gaan, hij haar een kans gaf. Ook mijn eigen dierenarts heeft me altijd met alles gesteund. En ik ben best n lastige en kritische zo op zijn tijd als t om mijn dieren gaat. Maar zij is een topper!
Vandaag overdag in etappes hele voerbakje leeg!!! En weer een paar gram erbij ⚖️
Maar kan ook ontlasting zijn natuurlijk.
Ik heb zelf ook t idee dat haar vacht iets minder plukkerig is. Zo goed als t nu met haar gaat is ze lang niet geweest. De crisis begon met Pasen. Nu helderder en blijer en eetlust. Trots op mijn meisje 🥰
En blij als ik dit jaar niet op vakantie kan. Want dat betekent dat ze er nog is ☺️
Fijne avond nog even, ik duik naast Saar 🥰
Sarah, Tica, Floortje hond Fee 🐕 IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, Fritske, Rooie, honden Luna, Sophie en Nala 🌈
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Super - hele bakje leeg - goed bezig.

Ook ik ben trots op je meisje.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Bericht door patiani-guusje »

Even een update
Na ruim een week veel beter eten en af en toe een beetje bijvoeren met de hand sinds vrijdag een terugval..
vrijdag andere blik, minder eten minder beneden. S’nachts diarree, ochtend overgeven nadat ik toch maar wat eten in bekje heb gestopt.. Rest v de niks geforceerd, miss virusje of toch iets van andere katten gestolen… Gisteravond wel beneden en op bank in tuin gelegen. Vanmorgen blijer maar niks eten. Toch maar n cerenia gegeven, miss toch misselijk? Mirtazipine geef ik niet graag. Ten eerste wordt ze hyper en verbruikt meer energie dan dat ze binnen krijgt aan voer. En werking wb eetlust wisselend, ene x eet ze we wel door, andere x niet. Fingers crossed maar weer, blijft spannend verhaal met Sarah.. Geniet v jullie dag, is heerlijk in de tuin 😊
Sarah, Tica, Floortje hond Fee 🐕 IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, Fritske, Rooie, honden Luna, Sophie en Nala 🌈
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Hopelijk is de terugval van korte duur! Wel fijn dat je na de afspraak voor inslapen toch al vele fijne dagen toe hebt mogen voegen ;-)
En ja, het is zeker lekker qua temperatuur buiten. Wel harde wind en bewolkt hier
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Ik hoop ook dat het tijdelijk is, we blijven duimen hier.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie