Nog even een update over Kreukeltje.....
Ik ben vanmorgen uiteraard nog op ziekenbezoek geweest. Mijn dierenarts
heeft toen ook meteen bloed geprikt. Haar nierwaarden waren wel wat gezakt, maar de dierenarts was merkbaar wat teleurgesteld dat t niet nog verder gezakt was na 3 dagen spoelen. En haar kalium was nog wat verder gezakt ondanks dat zij best goed eet.
Bij opnamen 24 maart 'savonds:
creatinine 431 umol/L (ref. max 212)
ureum 22.3 mmol/L (ref max 12.9)
Kalium 3.0 mmol/L (ref. 3.5-5.8)
Vanmorgen 28 maart:
creatinine 332 umol/L (ref. max 212)
ureum 16.5 mmol/L (ref max 12.9)
Kalium 2.8 mmol/L (ref. 3.5-5.8)
De dierenarts wilde toch nog 2 dagen infuus er aan vastplakken om te kijken of we de waarden nog verder naar beneden kunnen krijgen. Buiten dat kreeg zij al een infuus waarin kalium zat, maar de dierenarts gaat nu ook nog extra kalium toevoegen. Woensdag dus opnieuw bloedprikken in de hoop dat dit het gewenste effect oplevert.
@ Dinky Spuitjevoeren is bij Kreukeltje zeker een optie. Iets wat we ook zeker zullen doen

.
@ Featherr Zo kijkt ze altijd

.
@ Cerna Absoluut is er altijd iemand aanwezig. Het is een 24-uurs "bedrijf"

. Zelf ga ik ook een paar keer per dag bij haar langs. Gelukkig is dat allemaal mogelijk, ondanks de Paasdagen

.
@ Allen Super bedankt voor het duimen, het
heeft hoe dan ook toch geholpen. Als Kreukeltje nog even van jullie duimpjes gebruik mag maken, graag

.
En ook nog een kleine update over Koetje......
Koetje eet gelukkig goed. Weliswaar nog steeds geen 100% nierdieet, maar met 40% ben ik al best tevreden. Zeker zolang zij goed blijft eten. Ze is inmiddels nog steeds aan het aankomen en weegt op dit moment 6kg. Gezien ik best geschrokken ben van wat er nu met Kreukeltje gebeurt (is), wil ik Koetje deze week toch even laten prikken. Ondanks dat de dierenarts aangeeft dat er bij haar niets aan de hand zal zijn, gezien zij goed eet en zelfs aankomt. Hij deed zelfs tot 2 keer toe de uitspraak dat het hem niet zou verbazen wanneer haar waarden weer normaal zouden zijn. Moet zeggen dat ik een beetje moeite heb om zijn woorden te typen. Voelt een beetje als de goden verzoeken

.