Met Noa gaat het niet redelijk goed zoals Adriana schrijft, maar gewoon nog steeds geweldig goed!
 En ook Cochi is weer veel levendiger sinds ik hem dagelijks 2,5 ml. Trias Omega (Groene Os) geef. Dat is voor oude(re) katten en misschien voor Katelijne ook een aanrader. Is tegen de stijfheid en voor een mooiere vacht. Hij verliest nu allemaal stug haar en een lekker zacht vachtje krijgt hij er voor terug. Ook had hij veel last van roos en dat is nu ook bijna weg. Hij glimt weer als een jonge god!
  En ook Cochi is weer veel levendiger sinds ik hem dagelijks 2,5 ml. Trias Omega (Groene Os) geef. Dat is voor oude(re) katten en misschien voor Katelijne ook een aanrader. Is tegen de stijfheid en voor een mooiere vacht. Hij verliest nu allemaal stug haar en een lekker zacht vachtje krijgt hij er voor terug. Ook had hij veel last van roos en dat is nu ook bijna weg. Hij glimt weer als een jonge god!Is er een topic met tips voor bejaarde katten?
Apart dat ipa zo'n invloed heeft op Kyra, maar gelukkig dat ze er weer bovenop is! Noa krijgt het niet (heeft het gelukkig ook niet nodig) en Cochi dus alleen over Gourmet (= 2x daags). Weet ik wat ik kan proberen wanneer het met een van hen slechter gaat.

Sorry Noa! gewèldig goed dus, joepie!
 Sorry Noa! gewèldig goed dus, joepie!

Ik hoop dat ze vandaag nog terugkomen; ik wil het wel hebben voor we vrijdag met vakantie vertrekken.
   Ik hoop dat ze vandaag nog terugkomen; ik wil het wel hebben voor we vrijdag met vakantie vertrekken.

ja, dat is er..
  ja, dat is er..   ...
...