Gelukkig! Want het ging echt om een algeheel gevoel wat ik gewoon even wilde weergeven. Op dit forum zit toch een best hechte groep die elkaar al jaren kennen, lief en leed met elkaar hebben gedeeld. Mensen die over het algemeen toch wat meer over katten en ziektebeelden weten dan de gemiddelde kattenbezitter in NL. Ik kan me voorstellen dat nieuwe leden toch even hun draai moeten vinden en dat de leden van dit forum ook even moeten leren hoe andermans berichten te lezen. Het blijft toch allemaal geschreven werk zonder direkte respons. En de mensen die hier al langer komen weten welke info ze het beste in een starttopic kunnen zetten om de vragen die ze hebben beantwoord te zien. Ik zou bv. zelf in zo'n bericht zetten welke nierdieten ik al had geprobeerd en wat mijn DA had gezegd.Adriana schreef:oh nee hoor, niemand hoeft zich aangesproken te voelen en ik heb me intussen ook niks aangetrokken
...
Helemaal mee eens!ik wilde eigenlijk alleen maar soort van helpen en proberen uit te vinden wat met dit soort reacties de meest werkzame 'aanpak' is.
we kennen de achtergronden niet, we kennen ook haar emoties tot haar Happy niet en ik kan me voorstellen dat de optie: leven een stukje inkorten omdat het einde waarschijnlijk niet fijn is en de verzorging ook niet optimaal kan zijn, zeker een diervriendelijke optie kan zijn..
Top! Heb alleen geen Renalzin of Ipakitine in huis dus Mahra slaan we even over, maar wellicht dat het voor Solo wel een erg geslaagd tussendoortje is. Die heeft geen nierproblemen en kan wel wat extra vitaminen en mineralen gebruiken denk ik zo. Maar ik begrijp dat ik niet zomaar een hele eidooier moet geven? Is een kwart een goede hoeveelheid?ja, eidooier (stukje) is geweldig goed spul en als je zorgt dat-ie net gestold is of nog een beetje vloeibaar, dan is dat nog beter.
rauw is helemaal top, maar voor de meeste katzels moet je daar redelijke trucs mee uithalen, die halen hun neus ervoor op.
in eidooier zitten vrijwel alle vits en mins en als ie niet al te verhit is ook nog enzymen.
voor suikerbeesten ideaal want geen kh's en voor niertiepjes ideaal want geen eiwitten..
niet duur en joepie! voor niersuikerbeesten en suikerniertiepjes!..