neurologische problemen

Voor vragen m.b.t. katten met epilepsie.
Saatie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 nov 2020 15:57

Re: neurologische problemen

Bericht door Saatie »

sandy schreef: 07 sep 2021 15:20 Ik weet het niet, de eerste keer paar weken terug zijn dr oren nagekeken, was niks te zien. Ze moet nog steeds voor controle bloeddruk of de medicatie goed aanslaat. Maar dat is nog lastig omdat ik ze de korf niet in krijg. En mn eigen dierenarts zit er alleen vrijdags, dus als ik ze erin moet krijgen dan die dag. Ik wil geen andere handen aan haar. De ander hele lieve vrouwelijke is met zwangerschapsverlof.
Zie er wel tegenop omdat het weer enorme angst teweeg brengt, maar het kan zowiezo pas als ze zelf de korf in gaat en op die dag.
Het kan een tik zijn of ze voelt iets in dr koppie.
Wat vervelend zeg!

Wij hebben ook een kat met soortgelijke symptomen.

Kun je ongeveer een tijd tussen de aanvallen schatten? Heeft ze er meerdere op een dag of 1tje in 24u?

Zijn er nog andere symptomen buiten de aanvallen?
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1759
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: neurologische problemen

Bericht door sandy »

Sorry, ik kom hier heel weinig nog, en zo te zien erg lang geleden. Maar de tijd ertussen is lastig in te schatten, ik ben niet altijd thuis. Als ik ze meemaak zit er meestal 2 weken tussen. De laatste paar keer een week of 4 .maar de laatste 3 keer waren redelijk kort op elkaar. Alleen symptomatisch gezien heel mild omdat ze geen tremoren vertoonde, maar ze voelt iets gebeuren in haar koppie en dan vlucht ze haar huisje in. Ik ben niet meer bij de dierenarts geweest omdat haar symptomen erg wisselvallig zijn, zo heeft ze last van haar oortjes en dan is het weer rustig. Gisteren niet zo’n goeie dag, zag lichte trillingen met haar ogen en oren en dr koppie, moet toch erg vermoeiend zijn voor haar, ik denk dat de langdurige hoge bloeddruk en de eerst zware aanval(hersenbloeding?) wel permanente schade heeft aangericht. Voor nu een ander probleem oplossen, de chronische nies, ze snottert al maanden en de dierenarts heb ik ook niet veel aan. Normaal in voorjaar en najaar een opleving, maar het gaat niet meer weg en ze heeft er echt last van, kan af en toe dr neusje tot bloedens toe kapot krabbelen
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Plaats reactie