Kat 9mnd epilepsie/hersentumor?

Voor vragen m.b.t. katten met epilepsie.
Plaats reactie
Mittens
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2020 23:03

Kat 9mnd epilepsie/hersentumor?

Bericht door Mittens »

Goedenavond allen,

Vorige week viel ons katje van 9 maanden ineens om. Haar voorpootje leek te blijven hangen en het was een raar gezicht. Ik heb het via de beveiligingscamera op beeld, dus kan het laten zien (als iemand mij uit kan leggen hoe ik een filmpje plaats...). Ik ben niet direct naar de dierenarts gegaan omdat het de eerste keer was, maar heb haar wel met haviksogen in de gaten gehouden. Het is niet meer gebeurd.

Echter was ze een half uur geleden heel enthousiast aan het spelen en knalde daarbij flink hard tegen de deur, bleef even zitten en schudde op een rare manier met haar kopje. Meer verticaal dan horizontaal, zoals ze kan doen als ze jeuk heeft aan haar oortje oid. Het leek, door mijn ogen gezien, een klein beetje op een aanval. Daarna sprong ze op en was er niks meer aan de hand. Bij beide gevallen keek ze wel nog helder uit haar ogen.

Verder drinkt, eet, speelt en slaapt ze niet anders dan anders, maar ik maak me wel zorgen. Morgen direct toch de dierenarts bellen maar ik vroeg me af of er iemand van jullie is die er iets van weet.
Mittens
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2020 23:03

Re: Kat 9mnd epilepsie/hersentumor?

Bericht door Mittens »

Ik heb even een Instagram account voor het filmpje aangemaakt; https://www.instagram.com/p/CBbjTC_AOlo ... o2mxjlaor0
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kat 9mnd epilepsie/hersentumor?

Bericht door Anne »

Ik zou dit filmpje aan de da laten zien. Als je echt wilt weten wat het is, want dat kan niemand hier met zekerheid zeggen
Ik hoop voor jou dat het allemaal meevalt, veel sterkte en beterschap voor jou
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Kat 9mnd epilepsie/hersentumor?

Bericht door Zotvanpoezen »

Mittens schreef: 14 jun 2020 23:26 Ik heb even een Instagram account voor het filmpje aangemaakt
Ik kan het filmpje niet bekijken.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Plaats reactie