Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Bericht door Morris »

Morris, mijn kater, loopt de laatste tijd wat mank. Na 3 dierenarts bezoeken waarbij er een vechtabces verwijderd is gevolgd door een antibiotica kuur en vervolgens een paar dagen pijnstillers ging het iedere keer even goed maar hij loopt nu evengoed weer een beetje "hobbelen".

Nu zag ik Puur Dolor (voorheen Puur Plus), heeft iemand daar ervaring mee?
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Bericht door Morris »

Gezien de 0 reacties denk ik dat dit niet echt een populair product is en ik snap denk ik ook waarom. ;)

Ik heb het nu een maand geprobeerd, maar zag weinig tot geen verbetering. Daarnaast bevat het product alcohol en een redelijk sterke keur, die voor mensen niet zo vervelend is maar voor Morris duidelijk wel, want die is meteen klaar met zijn natvoer.

Misschien is het ook afhankelijk van de kwaal maar ik heb nu Synopet en zie al direct verbetering. En mooi meegenomen: hij lust het gewoon.
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Bericht door Sansan »

Ik zie trouwens nu je eerste bericht pas.
Wat zonde, want ik had je wel wat kunnen vertellen. Gelukkig heb je het via een omweg gevonden. Ik zie trouwens in puur dolor een goed product maar het is zo bewerkelijk. Er zijn veel puurdere stoffen die je hoog gedoseerd kan geven die lekkerder zijn (omega 3, glucosamine, boswellia chondroitine, vit d, duivelsklauw, vit c, collageen type 2). Dan is puur dolor maar vies om te moeten geven omdat het in alcohol zit. Het is genoeg te vinden in supplementen en in die supplementen hoger gedoseerd. Ik vraag me namelijk wel af wat de inhoud werkende stoffen is in alcohol. En dat staat me tegen.

Voor Morris was vanwege dat abces ook cbd olie nog een interessante.

Succes met synopet!
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Bericht door Morris »

Ik heb het meegenomen naar de DA en die had ook haar bedenkingen erbij, ook omdat er eigenlijk niet echt duidelijk op staat wat het aandeel is van die werkende stoffen. De stoffen op zich zijn inderdaad goed, maar als daar bijna niets van in zit heeft het misschien weinig nut. Ik merkte in ieder geval niet echt verbetering en ik heb het nu een maand gebruikt. Bij Synopet zag ik die verbetering eigenlijk meteen.

En inderdaad, die geur... meneer was daar duidelijk niet van gediend. Als ik het op een stukje kip deed at ie er omheen of at ie het meteen helemaal niet meer.

Voor het abces had hij een kuurtje gehad van de dierenarts, dat is ook onzichtbaar geheeld en ziet er weer prima uit, alleen bleef hij mank lopen. Nu, zonder pijnstillers en alleen op Synopet loopt ie echt 10x beter en rent ie zelfs weer. ;-)
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Bericht door ErikPhilippus »

Fijn te horen dat Synopet duidelijk helpt, in tegenstelling tot Puur plus. Ik heb het gelukkig niet nodig, maar dat weten we dan ook weer. Bedankt voor het delen!
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: Kater loopt wat mank... Puur Dolor ervaring?

Bericht door Morris »

Ja in mijn geval had ik het idee dat Puur Dolor / Plus (is hetzelfde, alleen een nieuwe naam) weinig deed. Kan natuurlijk zijn dat het bij een ander kwaaltje wel wat uit maakt, maar met Synopet is de bewegelijkheid echt aanzienlijk verbeterd.
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Plaats reactie