Kruisband kat

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kruisband kat

Bericht door Anne »

Nou dat is interressant. Zou je kunnen zeggen straks wat jouw ervaringen daarmee zijn?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6811
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kruisband kat

Bericht door Dinky »

Anne schreef:Nou dat is interressant. Zou je kunnen zeggen straks wat jouw ervaringen daarmee zijn?
Als je analgos invoert bij de zoekfunctie op het forum zal je positieve reacties lezen van Annet (Cerna) die het een tijd gegeven heeft. Het is een van de producten van huisdierendokter: https://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.html
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
jamie1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 okt 2013 11:36

Re: Kruisband kat

Bericht door jamie1 »

Ik heb het Jamie gegeven bij de eerste operatie 4 jaar geleden om Metacam te vervangen, toen 3 maanden lang en ik ben er tevreden over. Hij had toen meer pijn, nu leek hij veel minder te hebben. Hij kan bijna alles weer met zijn pootje, Analgos heeft wel een dag of 10 nodig om aan te slaan maar je kunt het lang gebruiken zonder gevaar voor nierschade.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5566
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kruisband kat

Bericht door Anne »

Dat lijkt mij dan een goed alternatief voor als je langdurige pijnstilling nodig bent
Wel jammer dat het zolang duurt eer het aanslaat
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
jamie1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 okt 2013 11:36

Re: Kruisband kat

Bericht door jamie1 »

Ik gebruik vooral deze middel voor chronisch pijn, Het is op kryidenbasis maar misschien hebben ze ook een middek dat snelker werkt voor acute pijn. Jamie hebben we beetje voor beetje weer zijn vrijheid laten proeven. Overdag mag hij naar buiten en houden we wat toezicht maar het tuigje is eraf. Tot nu toe maakt hij er geen misbruik van, maar hij houdt absoluut niet van regen. En hij is nu happier :)
Plaats reactie