MPS kitten voor voorpootje???

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
Gumus
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2017 21:39

MPS kitten voor voorpootje???

Bericht door Gumus »

Kat met kap, zo zielig
Onze lieve kater heeft vandaag het mes van de dierenarts ontmoet, een kleine ingreep aan zijn pootje en daar zit nu een snee van 2 cm met hechtingen. Da's op zich niet het punt maar nu heeft hij voor 2 weken een kap om zijn nek gekregen en ik vind het zo zie-hielig!
Hij probeert telkens met zijn poot bij zijn oor te komen en dat ding eraf te werken, loopt overal tegenaan omdat hij breder is dan normaal, TOK weer tegen de tafelpoot, mag niet naar buiten terwijl hij dat wel was gewend.... Eten en drinken ging goed! Kattenbak hele gedoe, hij kon niet zien waar hij moet graven en NIET moet staan..
Nu zat ik me te denken of er ook voor katten een beschermde voorpoot zal zijn? Net als een rompertje alleen dan voor poten?

Heeft iemand hier ervaring mee??
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: MPS kitten voor voorpootje???

Bericht door castratenkoor »

Ik denk dat het pootje het beste geneest als het open en bloot aan de lucht is. Dus lijkt mij het verstandigst om die twee weken even uit te zitten. Na een paar dagen worden ze er meestal best handig mee.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie