Alternatieven Metacam

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Alternatieven Metacam

Bericht door Adriana »

http://www.neuropathie.nu/algemeen/palm ... huisd.html

missch kan binnenkort de vlag wel uit en kunnen we de hele meloxicam-familie de laan uit sturen!

nog erg beperkt beschikbaar want 'Utrecht' moet geloof ik nog iets ..
en de Ster-klinieken hebben het op proef lees ik in hun nieuwsbrief maar waarom dat zo is, .. ... ........

ga op zoek naar de importeur voor Nederland en nog wat meer informatie..
en missch kunnen zij antwoord geven op de vraag waarom het niet gewoon en algemeen beschikbaar is..

dat wordt nog wat met die aan meloxicam-verslaafde da's....................
:enaughty: :enaughty: :enaughty:(nee! nee! nee! dat is weer niet aardig van je..!!!!) :enaughty: :enaughty: :enaughty:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Alternatieven Metacam

Bericht door kansarmedieren »

Ik heb op een ander forum ervaringen gelezen de werking valt tegen. Het duurt erg lang voordat je resultaat hebt en de meesten moesten toch de metacam ernaast blijven geven. Maar wie weet voor milde pijn het is lichaamseigen dus dat is een hele vooruitgang.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Alternatieven Metacam

Bericht door Adriana »

welk ander forum?
graag linkje, neem aan dat dit openbare info is en lijkt me handig als iedereen die ervaringen kan lezen!

en hoezo metacam ernaast blijven geven..? dan toch zeker een alternatief graag...

heb een aantal artikelen en rapporten doorgescand en de zeer vele berichten zijn hoopvol!
bestaat ook een vorm voor toepassing bij mensen.. ( hihi maar moet zeker ook metacam bij.. ...?)

is in VS toegestaan voor toepassing bij onder meer en katten en dat kunnen we van meloxicam/metacam niet/niet zeggen want dat is voor toepassing bij katten n i e t toegestaan..

dus dit geeft mij wel een blije avond en opgetogen gevoel!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie