Tia of hersentumor?

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Tia of hersen tumor?

Bericht door nellebel »

ankie veel sterkte en succes. wat we hier vooral willen zeggen is geef niet meteen op. er is duidelij keits aan de hand met je kat, wat weet niemand hier. wat we hier wel vaker meemaken zijn dierenartsen die het ook niet weten en daarom maar voorstellen om spuitje te geven. er zijn hier al zoveel verhalen van mensen die dat niet doen en toch doorzetten en verder onderzoek eisen, waarbij uiteindelijk de kat opknapt. en dat willen we voorkomen, dat er onnodig een beestje wordt ingeslapen. ik heb helaas dezelfde ervaring gehad. ik heb in goed vertrouwen alles overgelaten aan mijn DA, ik vertrouwde hem volledig en geloofd dat hij zei dat mijn kat te verwend was en haar gedrag tussen de oren zat. ik ben vaak boos geweest op het beestje en mijn man moet nu nog steeds leven met het feit dat hij vaker tegen haar zei dat ze een spuitje zou krijgen als ze zo doorging. uiteindelijk bleek ze dood en doodziek te zijn geweest. wat een schuldgevoel hebben wij gehad. ik ben zeer blij met mijn nieuwe DA, maar ik wil overal bewijs van. ik neem niks meer zomaar aan, ik heb helaas een harde les moeten leren zo. en nog erger mijn kat heeft een harde pijnlijke laatste maanden van haar leven gehad.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Fleurie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jul 2011 21:05

Re: Tia of hersen tumor?

Bericht door Fleurie »

Wendy, bedankt, ik laat het nog wel weten
Groetjes, Ankie
fie157
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2017 14:20

Re: Tia of hersentumor?

Bericht door fie157 »

Hallo Fleurie,
Ik kwam al googelend op dit forum en onderwerp terecht. Ik weet dat de kans klein is dat jij dot nog leest na al die jaren, maar ik doe toch een poging. Het is namelijk zo dat mijn 6 jarige kater exact hetzelfde gedrag vertoont: hij is helemaal zichzelf niet, het lijkt wel of hij gereset is en alles vergeten lijkt. Zijn favoriete plekjes en gewoontes is hij allemaal kwijt, soms denk ik dat hij mij ook niet herkent. Hij is erg angstig en leeft al dagen op dezelfde plek in de keuken. Eten, drinken doet hij wél. Ik ben gisteren naar de DA geweest en die denk dat hij ofwel erg geschrokken is van iets waardoor hij nu een trauma heeft, ofwel "iets" in de hersentjes....
Wat was er uiteindelijk mis het jou katje?
Plaats reactie