Te weinig smaken.

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Zenja159
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2018 20:02

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Zenja159 »

Nou ik heb 2 smaken gevonden die ze tot nu toe eet van cats nature dat is konijn en kwartel. Alleen zag nu al dat ze geen kwartel meer verkopen, dus ik hoop dat er vanavond in de levering van animal expres wat bij zit wat ze nog meer lust!
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Rik »

Ik ben heel benieuwd. Hopelijk na vanavond een heleboel nieuwe smaakjes die er lekker in gaan :)

Bij animalfoodexpress is de kwartel mix er vorig jaar ook uitgegaan. Die kwartel worst staat nu alleen nog bij de barf producten omdat het alleen nog om het kwartellijf ging. Voorheen zaten er ook organen in.

Dan maar hele kwartel, hè :lol: (maar daar zal ze wel van opkijken als ze die zo op haar schoteltje krijgt :) )
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Zenja159
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2018 20:02

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Zenja159 »

Okee maar komt het nog terug of durf je dat ook niet te zeggen?

En ja ik denk dat ze van een hele kwartel wel raar staat te kijken hahaha!

Maar ik zal het laten weten als er meer smaakjes bij komen!! :)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Rik »

Bij animalfoodexpress komt de KB Mix Kwartel (voorlopig) niet terug (als mix van lijf, bot + organen). Maar het is wel mogelijk om zelf een beetje te mixen met de barf producten. Zo heb ik in het begin ook wel eens die kwartellijf 1kg gekocht en gegeven. Dat kan voor een keer geen kwaad (zolang je maar niet alles alleen maar lijf zonder organen voert). Maar voor hier zijn er voldoende ander diersoorten die wel alles bevatten (wel afwisselen met de diersoorten natuurlijk).

Of die bij CatsNature nog terugkomt zou je dogmeat kunnen vragen. Ik zie dat dat wel de hele kwartel was.
http://ofthecosypack.be/cats-nature-kwartel-200-gram

Ik heb ze hier wel een keer een halve kwartel voorgeschoteld. Een hele was te zwaar. Dus doorgesneden toen die nog bevroren was en allebei de helft. Yuna wist ook niet zo goed wat ze ermee moest doen. Bono wel maar dat is een vuilnisbakje... die eet alles. Gelukkig is Yuna wel helemaal dol op de eendagskuiken.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Rik »

@Zenja159, heb je al kans gehad om de nieuwe KVV aan Lexa te geven? Eet ze dat een beetje goed?
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Zenja159
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2018 20:02

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Zenja159 »

Jaa ik heb van KB de sensetive gevondw een compleet voer dus dan krijgt ze iedergeval de voedingsstoffen binnen en ik ga vanuit daar meerdere smaakjes toevoegen!! :)
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Rik »

Ah, fijn. Dan heb je inderdaad altijd die om goed op terug te vallen. Hopelijk gaat het uitbreiden met andere smaken ook goed.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Zenja159
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2018 20:02

Re: Te weinig smaken.

Bericht door Zenja159 »

Ik hoop het ook!!
Plaats reactie