Online kopen

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Plaats reactie
Denneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 apr 2015 11:43

Online kopen

Bericht door Denneke »

Bevroren producten worden steeds meer online verkocht en verstuurd. Met een goede verpakking kunnen producten gegarandeerd diepgevroren geleverd worden.

Waar bestellen jullie je BARF en KVV producten online?
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Online kopen

Bericht door Dinky »

Ik heb wel eens kvv met groepsbestelling gekocht bij lupa diervoeding.
Ook degomeat bezorgd aan huis als ik het goed heb.

Heb zelf geen grote vriezer dus koop meestal gewoon bij pets place (tinlo barfmenu).
Versvoer bezorgd ook met hier uitleg over verzendkosten: http://www.versvoer.nl/blog/gratis-verzendkosten/
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Denneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 apr 2015 11:43

Re: Online kopen

Bericht door Denneke »

Thx :) Ja het fijnste is natuurlijk om het in de buurt te kunnen kopen, echter is het in de winkel natuurlijk wel vaak duurder. En veelal merken die natuurlijk meestal wat duurder zijn dan een huismerk van bijv. versvoer.

Ik heb nu gevonden:
prooidier.nl
versvoer.nl
vriesvoer.nl

Zijn aan het overwegen of we moeten overstappen of niet, we hebben net nieuwe RC FIT brokken gekocht. Maja Yaro blijft maar last hebben van zijn huid en vacht. Aan het kijken wat de opties zijn.

Als we overstappen willen we het liefst meerdere merken en soorten geven ter afwisseling en ter voorkoming dat ze niet tegen gaan eten. Gister Barfmenu gekocht de cattery versie om te proberen. Beide een 30 gram gegeven, beide katzels aten het direct helemaal op. Dat is dus al een positief punt dus wat de keus om over te stappen wel wat makkelijker maakt.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Online kopen

Bericht door Dinky »

Dat is zeker een positief punt ;)

Nadeel van online bestellen is dat je vaak grote hoeveelheden af moet nemen (weet niet hoe groot je vriezer is?)
Daarnaast met kleinere hoeveelheden dus vaak vrij stevige verzendkosten waardoor het de vraag is of je daadwerkelijk goedkoper uit bent ;)
Ik zie de bedrijven die ik gaf (lupa diervoeding en degomeat) nog niet in je lijstje staan.

Weet niet waar je woont maar zelf zit ik in de groep noordelijke barfers op facebook waar ook regelmatig barf spulletjes voorbij komen maar deze gaan vaak per 5 of 10 kilo.
Anders eens kijken bij de verzamelgroep op barfplaats van je eigen provincie wie er in de buurt wonen en met wie je samen zou kunnen bestellen waardoor je minder grote hoeveelheden hoeft af te nemen? http://www.barfplaats.nl/forum/viewforum.php?f=4
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Denneke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 apr 2015 11:43

Re: Online kopen

Bericht door Denneke »

Over die andere twee heb ik eerlijk gezegd overheen gelezen, ik ga ze nog ff checken. Thx!

Ik kom uit zuid-limburg maar zeker een goede tip. Eens kijken of er ook zo een groep is voor deze regio. :)
loes90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 sep 2012 13:01

Re: Online kopen

Bericht door loes90 »

ik ben hier bij de plaatselijke winkel zelfs iets goedkoper dan een grote bestelling online incl verzendkosten. (bij het ene product goedkoper, bij de andere iets duurder maar totaal goedkoper).

bedankt voor de FB groep noordelijke barfers. ik wil nog wel andere merken proberen maar ivm voedselallergie is het handig om eerst kleine hoeveelheden te testen. met anderen samen bestellen zou dan ideaal zijn.
Khashoggi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 jul 2008 14:25

Re: Online kopen

Bericht door Khashoggi »

Nog twee handige links(sorry voor kick maar kan handig zijn voor verzamel topic): www.dogmeat.nl en www.stolkpetfood.nl
Gebruikersavatar
Roxx
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 aug 2016 18:20

Re: Online kopen

Bericht door Roxx »

Ik bestel kvv van barfmenu cattery,eend en eendagskuikens. Ik bestel het bij gropet. Het kwam heel snel en was nog helemaal diepgevroren. Hier is helaas geen barf te bestellen.
Plaats reactie