Vogels eten

Er zijn verschillende manieren om je kat versvoer te geven en meerdere merken die hiervoor geschikt voedsel leveren. Bij BARF stelt men zelf het menu voor de kat samen, dat bestaat uit allerhande stukken vers vlees en toevoegingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kiddie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 aug 2009 22:47

Vogels eten

Bericht door Kiddie »

Na talloze kansloze pogingen heeft onze Drika dan toch een vogel gevangen.
Een staartmeesje nog wel, die zijn zo mooi...
Met geen mogelijkheid kon ik het beestje bevrijden. Drika begon naar me te blazen als ik ook maar in de buurt kwam.
Na lang spelen was het beestje dood en begon ze het vogeltje heerlijk op te peuzelen. (gedver)
Moet ik nu maatregelen nemen wat betreft wormen of iets dergelijks?
Of is er wat anders waar ik rekening mee moet houden?

Anja en Drika.
Madji: geb. 11-2-2010
Moko: geb. 11-2-2010

Drika: 18-8-2008 / 8-12-2009
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Vogels eten

Bericht door Cari »

Niets zo gezond als een puur natuur scharrel- en vliegvogeltje! Heel triest voor het vogeltje maar lekker voor Drika!
Maak je er maar niet druk om ;-) .

p.s.: misschien krijgen die katers uit de buurt nu meer respec voor haar 8-) !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Vogels eten

Bericht door Umimeis »

Flea heeft ook wel eens een vogel meegenomen, een dode vogel (ekster geloof ik).
Hij was volgens mij ook al een tijdje dood want toen ik hem op pakte met m'n hand in een plasticzak, voelde hij al koud en stijf aan.
Hij heeft er mee gespeeld en verder niets. Maar ik geloof dat dat wel gezond is als ze een vogel vangen en daarna opeten.......verser kan het niet.
Gebruikersavatar
Kiddie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 aug 2009 22:47

Re: Vogels eten

Bericht door Kiddie »

Cari schreef:Niets zo gezond als een puur natuur scharrel- en vliegvogeltje! Heel triest voor het vogeltje maar lekker voor Drika!
Maak je er maar niet druk om ;-) .

p.s.: misschien krijgen die katers uit de buurt nu meer respec voor haar 8-) !
Ja, tis inderdaad erg vers!
En wat die kater betreft.... Het loopt echt de spuigaten uit met dat beest. Veroorzaakt een hoop overlast hier in de straat en het baasje vertelde me van de week dat ze hem gaat herplaatsen. Ben benieuwd of ze dat ook doet... Drika werd van de week weer aangevallen, hier in onze tuin. Ze zat helemaal verkrampt op de schutting en wist zich geen raad. Toen ik buiten kwam ging ie nog niet eens weg! Ik heb der daarna binnen gehaald en ff "getroost" maar ze ging meteen weer op pad! De heldin!
Hier nog een filmpje vaan Drika met haar eerste echte catch. (de libelles tel ik maar niet mee)
Tis zielug ok maar ik kon er op dat moment ook weinig aan doen buiten ff een stukje filmen.
Als het te gek wordt nu ze het eenmaal te pakken heeft, krijgt ze misschien toch maar een belletje om...
[youtube][/youtube]
Madji: geb. 11-2-2010
Moko: geb. 11-2-2010

Drika: 18-8-2008 / 8-12-2009
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Vogels eten

Bericht door Kattenbella »

Oow, wat zijn katten toch sadistische moordenaars :???: De maaltijd zal zeker gezond geweest zijn!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie