Bio urinary kattenvoer mening

Voor alle vragen over dieetvoer
Plaats reactie
kittentjes

Bio urinary kattenvoer mening

Bericht door kittentjes »

Bij mijn zoektocht naar toch redelijk goede ingrediënten op het gebied van urinary kattenbrok, met niet te veel vetten ivm Moos zijn al hoge gewicht, kwam ik dit tegen.

Biofood control urinary
Wat vinden jullie hiervan. Ziet er volgens mij goed uit.

Samenstelling:
Gedroogde kip (24%), gedroogd rund (18%), rijst* (15%), erwten, celstof, gevogeltevet, gerst*, mais*, gedroogde kippenlever (7%), zalmmeel (5%), zalmolie (3%), gedroogd wildzwijn (3%), biergist, eipoeder, lijnzaad, lecithine, inuline (1,5%, bron van oligofructose), yucca-extract, taurine, cranberries, echinacea.

*opgelost.

Toevoegingsstoffen:
Nutritionele toevoegingsmiddelen:
Vitamine A (18.000 IE/kg), vitamine D3 (1.800 IE/kg), vitamine E (300 IE/kg), vitamine C (100 mg/kg), E1 [ijzer] (75 mg/kg), E2 [jood] (1,5 mg/kg), E4 [koper] (5 mg/kg), E5 [mangaan] (30 mg/kg), E6 [zink] (65 mg/kg).
kittentjes

Re: Bio urinary kattenvoer mening

Bericht door kittentjes »

Sorry kon de rest niet kopiëren.. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Bio urinary kattenvoer mening

Bericht door castratenkoor »

Ik ken het niet. Maar lijkt mij goed voer - mijn interesse is wel gewekt. Als ik het op zoek op internet kom ik alleen verpakkingen van 1,5 kg en 10 kg tegen. Voor mij zou 4-5 kg handiger zijn om te proberen.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
kittentjes

Re: Bio urinary kattenvoer mening

Bericht door kittentjes »

Leek mij ook wel ja. Ik twijfel nog of ik nog eens hills urinary stress reduction neem welke ook nog laag in calorieën is. Saar leek daar wel iets beter op te reageren toen ik daar mee begon qua stress. Maar of dat ook echt zo werkt. Zij heeft geen blaasgruis maar ik geef ze allemaal hetzelfde en de stress variant zou dan misschien voor haar weer positieve uitwerking hebben.
Zit daar echt iets in wat stress verminderen kan?

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

kittentjes

Re: Bio urinary kattenvoer mening

Bericht door kittentjes »

Dit is de Ingrediënten lijst van hills stress reduction urinary calorie

Ingrediënten
Kip- 31% en kalkoenmeel, maïsgluten, brouwrijst, cellulose, maïs, bietenpulp, lijnzaad, sojabonenolie, mineralen, visolie, eiwithydrolysaat, dierlijke vetten, L-lysine, vitaminen, kaliumcitraat, DL-methionine, taurine, melkeiwithydrolysaat, L-tryptofaan, schaaldierhydrolysaat, sporenelementen, kraakbeenhydrolysaat en beta-caroteen. Met natuurlijke antioxidanten (gemengde tocoferolen).
Additieven
Voedingsfysiologische additieven:
vitamine A (25.770 IE/kg), vitamine D3 (1.520 IE/kg), ijzer (154 mg/kg), jodium (2,3 mg/kg), koper (16,6 mg/kg), mangaan (6,8 mg/kg), zink (131 mg/kg), selenium (0,3 mg/kg).
Met natuurlijke antioxidanten.

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5080
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Bio urinary kattenvoer mening

Bericht door Synemios »

Ik kan het zo snel niet zien, maar ik kan er overheen kijken
Ik zou hills mailen en vragen wat er in zit wat dan zorgt voor de stress reductie.
Misschien kun je dat dan desnoods zelf door een ander voer doen. ( als het los te koop is)


Die biofood control ziet er goed uit trouwens.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie