De aard van het beestje?

Voor alle vragen over dieetvoer
Gebruikersavatar
fayeblue
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mei 2020 19:40
Locatie: Gld

Re: De aard van het beestje?

Bericht door fayeblue »

Nou het bakje staat nu op de plek in de surefeeder, ze hengelen de brokjes met hun pootjes eruit ipv met de kop erin. Ik wil nu beginnen aan de trainingsknop.. alleen kan ik nergens vinden of ik ze dan eerst moet koppelen?
Noëll and Cats > Faye & Blue :cathappy:
Gebruikersavatar
fayeblue
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 mei 2020 19:40
Locatie: Gld

Re: De aard van het beestje?

Bericht door fayeblue »

Ik zag op de facebookpagina van de surefeeder ook al filmpjes van katten die denken dat de poot de toegangscode is, haha hilarisch!!
Noëll and Cats > Faye & Blue :cathappy:
kittentjes

Re: De aard van het beestje?

Bericht door kittentjes »

Ja ik denk dat je ze wel eerst moet koppelen om de trainingsknop te gebruiken.



Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

kittentjes

Re: De aard van het beestje?

Bericht door kittentjes »

Geert schreef:Oops, daar had ik niet bij stil gestaan. Daar heeft Luna geen probleem mee gehad. Dit is gewoon tot alles bereid om aan eten te geraken. En Aya kopieert Luna dus neen, hier is er geen gewenningsperiode geweest behalve dat ze in het begin niet wisten welke bak van hen was maar ook dat hadden ze gauw door. Ik heb de bak van Aya gemarkeerd met een stukje zwarte tape en ook dat hebben ze beiden gesnapt. Zelfs als we de bakken (per ongeluk) verwisselen van plaats trappen ze er niet in 8-).

Wel grappig hier is dat Aya denkt dat ze haar poot moet gebruiken om de bak te openen want ze wrijft steeds haar pootje over het plexi heen om hem te openen. Intussen is ze wel dicht genoeg zodat de bak opent maar zij denkt blijkbaar dat het zo moet :grin: . Ik zal het eens proberen filmen.
Je hebt ook gekleurde bakjes en matjes zodat je ze uit elkaar kan houden. Wij hebben roze voor Saar.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: De aard van het beestje?

Bericht door Synemios »

Ja je moet ze eerst koppelen.
Wij hebben hier ook allemaal verschillende kleurtjes :grin:
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie