Kitten van 4 maanden Sensible 33 RC

Voor alle vragen over dieetvoer
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 751
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Kitten van 4 maanden Sensible 33 RC

Bericht door Lovecat »

Toch lijkt het me niet logisch dat Dex aan het overgeven is van te veel verschillende soorten voer. Hij heeft vannacht z'n carnibest overgegeven, wat hij al tijden eet en nooit last van heeft. Vanochtend wel voor het eerst ineens een bak vol Hill's brokken (had ik niet gemengd met wat hij normaal krijgt) die er 10 min. later weer uitkwamen (ook al had ie er maar 20 gegeten ofzo). Ik ga weer even over op alleen carnibest en sanabelle brokken. (oh en orijen; als ik die ineens tussendoor geef zonder te vermengen is er nooit iets aan de hand.)

Met water aanlengen doe ik sowieso met al het voer vanwege de gruis van Dex.
Heb hem net wat brokjes gegeven die hij gewend is, en hij kreeg ze nauwelijks weg, vielen gewoon uit z'n bekkie, nee hij is echt niet lekker :-(

Heb gisteravond 2 kuikens uitgelegd, zou ik er Dex gewoon 1 kunnen voeren vanavond of beter van niet vanwege het overgegeven?

Mos ais niet echt veeeeel te dun, maar omdat hij tot z'n 3,5 maand alleen maar whiskas heeft gekregen en diarree, wil ik hem graag nog even kwalitatief kittenvoer geven, doe ik dan wel als extra.
Plaats reactie