Ervaring met markus-muhle beutenah

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Jan van Hoof
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2020 12:50

Ervaring met markus-muhle beutenah

Bericht door Jan van Hoof »

Hoi! Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met dit kattenvoer? Ik vond het online bij het zoeken naar goed kattenvoer, de ingrediënten zien er goed uit in mijn ogen. Ik hoor graag wat jullie ervan denken, voordat ik dit aanschaf voor men kat.
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Ervaring met markus-muhle beutenah

Bericht door Zotvanpoezen »

Ik koop het voor mijn katten om de voerpuzzel te pimpen (samen met andere brokjes) of om er een paar op het natvoer te leggen als ze niet veel zin hebben om een bepaald blik te eten. Vroeger gebruikte ik het bij de klickertraining van Filou, maar hij is de brokjes (en dus ook de training :lol: ) beu.
Het is wel wat prijzig, maar Duvel en Froufrou vinden het erg lekker! Zowel de kip als de kalkoensmaak. Vandaar dat ik er zuinig mee ben en het als extra geef. De brokjes zijn niet zo droog dan normale brokjes en daarom koop ik enkel de kleinste verpakking omdat het anders te snel ranzig zou worden.
De Power of Nature Natural Cat zijn betaalbaarder en ook van zeer goede kwaliteit. Daarom koop ik liever deze en neem er de andere als extra bij.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Plaats reactie