Waarschuwing Nutrivet Innecat!

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Krabpaal81
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2019 18:00

Waarschuwing Nutrivet Innecat!

Bericht door Krabpaal81 »

Hoi allemaal,

Na zo'n 10 mislukte pogingen om een review te plaatsen op Zooplus, plaats ik hier een waarschuwing voor de katten eigenaren die Nutrivet Innecat voeren.
Ik ben erachter gekomen dat de zakken voer van 1.5 kilo niet luchtdicht zijn. Als je de zakken even lichtjes opschudt of rechtop zet en er daarna op drukt, hoor je er aan de onderzijde lucht uitlopen (bij alle zakken op dezelfde plek). Dit is bij de varianten sterilised, adult kip en kitten het geval geweest bij mij.
Ik heb de zakken teruggestuurd naar Zooplus en weer 9 nieuwe zakken met een ander badgenunmer ontvangen. Alle weer met hetzelfde lek.
Ook deze zakken weer teruggestuurd maar met mijn klacht wordt niets gedaan en mijn reviews worden niet geplaatst terwijl dit keurige reviews zijn waarin ik alleen waarschuw voor het niet luchtdicht zijn van de zakken. Mogelijk dat andere gebruikers van dit merk niets is opgevallen (dit verwacht je ook niet!), of het is toeval dat de 18 zakken die ik getest heb niet luchtdicht waren. Dat laatste geloof ik niet zo dus vandaar deze waarschuwing voor de katten eigenaren die net als ik goed voer willen geven en geen oud geworden voer waar zuurstof bijgekomen is.
Plaats reactie