Natvoer

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
riannenelissen1995
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:47

Natvoer

Bericht door riannenelissen1995 »

Hallo,

Ik weet er zijn al veel berichten die hier over gaan maar ik kom er niet helemaal uit. Ik ben namelijk nog nieuw in de katten wereld. Ik ben me ontzettend aan het verdiepen in de voeding omdat ik dit heel belangrijk vindt. Ik krijg 2 katjes een Ragdoll en een Maine coon. Beide blijven ze altijd binnen.

Het droogvoer ben ik al uit. Na de kittenvoeding die ik hetzelfde ga aanhouden als wat ze kregen van de fokker wil ik overstappen op sanabelle grande. Maar het natvoer kom ik nog niet echt uit. Ik zie heel veel soorten als ik naar onze dierenspeciaal zaak ga hier in Duitsland (ik woon net bij de grens en ga daarom naar das futterhaus). Ook heb ik al eens gekeken bij zooplus. Ik wil het liefste natuurlijk zo goed mogelijk voor mijn Kitties maar ook zo goedkoop mogelijk. 1 euro per pakje/blikje vindt ik erg prijzig met 2 katten dan ben je alleen aan nat voer al 60 euro per maand kwijt.

Welk natvoer gebruiken jullie graag? Waar kopen jullie het? En hoeveel geven jullie per dag, week etc. Alle tips zijn welkom! Ook tips over andere belangrijke zaken wat betreft katjes :D. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld en wil er zoveel mogelijk over weten.

Alvast bedankt.

Groetjes Rianne
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Natvoer

Bericht door nellebel »