Yarrah graanvrij

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3010
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Yarrah graanvrij

Bericht door Cari »

Je kan er ook eens bij stilstaan dat niet biologische brokken met veel vlees behoorlijk wat antibiotica en hormonen kunnen bevatten en dat de dieren die in de brokken verwerkt zijn, een erbarmelijk en zeer ongezond bestaan hebben gehad. De rotzooi ben je met Yarrah tenminste kwijt en je bent een stuk diervriendelijker bezig als je verder kijkt dan alleen je eigen kat. Ik vind het heel mooi dat Yarrah nu ook graanvrij brengt. Het zou uiteindelijk best wel eens gezonder kunnen zijn dan bio-industrie brokken.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Yarrah graanvrij

Bericht door castratenkoor »

Helemaal mee eens Cari.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Dani_84
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 dec 2015 13:10

Re: Yarrah graanvrij

Bericht door Dani_84 »

Ja Cari, dat is inderdaad iets waar ook ik steeds vaker bij stilsta. Daarom ben ik nu met de kvv op Bandit Biologische Diervoeding overgestapt. Máár, dat is dan weer zo prijzig dat ik niet enkel meer kvv meer wil/kan voeren, maar het ben gaan combineren met brok (Applaws).

Lizzy is nog niet over op kvv, dus zij krijgt de natvoer kuipjes van Yarrah. Verder maak ik eerst mijn geopende zak Applaws op, dus de Yarrah brok ligt nog in de kast. Met drie katten is zo'n gratis pakket graanvrij kattenvoer natuurlijk erg welkom en het komt dan ook heus wel op. ;-)

Overigens is Lizzy duizend keer beter in haar vacht gaan zitten sinds zij Applaws krijgt en dagelijks natvoer. In plaats van de RC kitten die ze in het asiel kreeg. Ook de kattenbak stinkt niet meer.
Ivy (4), Big (4) & Lizzy (o)
Hun eigen album: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =5&t=31020
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6803
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Yarrah graanvrij

Bericht door Dinky »

Qua biologische kvv heb je ook nog darf en alroda puur, ontwikkeld door de groene weg biologische slager. Weet niet hoe die in verhouding zitten qua prijs vergeleken met bandit?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Dani_84
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 dec 2015 13:10

Re: Yarrah graanvrij

Bericht door Dani_84 »

Daar ga ik me even in verdiepen!
Ivy (4), Big (4) & Lizzy (o)
Hun eigen album: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =5&t=31020
Plaats reactie