acana - kleine verpakking

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lique - Moos
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2015 11:04

acana - kleine verpakking

Bericht door Lique - Moos »

Hoi,

Ik zou voor onze Moos wel eens een kleine verpakking Acana (vis) willen proberen. Zooplus heeft alleen 2 kilo of meer. Zijn er andere goede websites waar ik een kleine verpakking kan bestellen of heeft Zooplus het ook wel eens in het assortiment?

En hoe groot is de acana-brok ongeveer?
Als de brok te klein is, slikt Moos het gewoon heel door. Momenteel eet hij Granatapet-Vis, mooie grootte, ong. 1 cm

Moos houdt trouwens helemaal niet van "vlees"brokken en -natvoer. Is het erg dat hij maar 1 eiwitbron krijgt? Ik geef nu af en toe maar wat verse kip, dat gaat er wel in.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: acana - kleine verpakking

Bericht door Dinky »

Weet zo niet waar je woont maar eko4petz verkoopt 340 grams verpakkingen Acana. Hebben een webwinkel (waar je met verzendkosten zit) maar ook een fysieke winkel in Noordwijk waar je misschien langs kan gaan als je in de buurt woont (anders ben je verzendkosten wel kwijt aan vervoerskosten/brandstof).
http://www.eko4petz.nl/a-41334603/katte ... -340-gram/

Vragen over het formaat van de brok zou je ook kunnen stellen aan eko4petz. Mijn ervaring is dat je heel fijn wordt geholpen.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Paasnini
Huiskat
Huiskat
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 okt 2015 09:07

Re: acana - kleine verpakking

Bericht door Paasnini »

Het niet kauwen hoeft geen probleem te zijn. Als natvoer niet zo lekker is zou je ook dagelijks wat versvlees kunnen geven.
Plaats reactie