Royal Canin Urinary

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Cerna

Re: Royal Canin Urinary

Bericht door Cerna »

Nee Dinie, dat zijn die andere brokjes :smile:
castratenkoor schreef:Nee daar heb ik geen ervaring mee - ik heb via Zooplus Royal Canin Urinary S/O High Dilution Veterinary Diet Kat. Teun doet het er goed op.
Hmmm ik vind dat wel een interessante, misschien kan ik dat voer ook beter nemen dan wat ik nu heb.
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: Royal Canin Urinary

Bericht door Morris »

castratenkoor schreef: 23 okt 2015 11:31 Nee daar heb ik geen ervaring mee - ik heb via Zooplus Royal Canin Urinary S/O High Dilution Veterinary Diet Kat. Teun doet het er goed op.

Hmmm ik vind dat wel een interessante, misschien kan ik dat voer ook beter nemen dan wat ik nu heb.
Er zijn 2 soorten RC Urinary S/O: de “gewone” S/O en de S/O High Dillution. Morris (ex zwerfkat) had ook blaasgruis en vanuit het asiel werd me geadviseerd de high dillution alleen te geven bij nieuwe blaasgruis problemen, de “gewone” S/O is meer ter preventie. Dat gaat nu al 2 jaar prima.

Daarnaast geef ik Morris gevarieerd natvoer waar ik ook wat extra water aan toevoeg voor een betere doorspoeling van de blaas.

Oja, ik bestel het altijd bij Bitiba.nl - dat is gewoon Zooplus maar dan goedkoper.
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Plaats reactie