Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7+

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Sydney »

N.a.v. andere voedseltopics hier proberen we nu Granatapet (gevogelte) en ze vinden het HEERLIJK! Ze staan te zeuren om meer en eten (schrokken :grin: ) samen uit het bakje. Even kijken of het een hit blijft... Lijkt mij ook wel een goede brok.
Gebruikersavatar
snorrebaard
Poema
Poema
Berichten: 335
Lid geworden op: 17 nov 2009 22:07

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door snorrebaard »

Sydney, de bejaardenlijn bevat ook 32.0% hoor, zie vooraan bij dit bericht. Dus eigenlijk verschilt het niet zoveel; ik geef het momenteel.
"Dogs come when they’re called;
cats take a message and get back to you later.”

~ Mary Bly
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Sydney »

Ja, ik las inderdaad dat er weinig verschillen zijn, ik geef nu inderdaad ook de Hills nature best kip erbij (omdat de 7+ uit de handel is). Maar ik wilde toch ook nog eens verder kijken en zo kwam ik op de Granatepet, gewoon om eens te proberen. Even kijken hoe het gaat met klachten als overgeven en jeuk, maar ze vinden het in ieder geval wel erg lekker ;)
Lillith
Lynx
Lynx
Berichten: 115
Lid geworden op: 09 aug 2015 21:21

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Lillith »

Bedankt Sydney, het gaat heel goed op de almo brok! Geen stinkerij meer gelukkig. We hebben van de dierenarts ook een gratis pak Hills kittenvoer meegekregen. Tijdens het onderzoek kreeg ze daar een paar keer wat brokjes van zodat ze stil bleef zitten en lekker dat ze het vindt! Ben niet van plan over te stappen omdat ik Hills echt heel duur vind en Almo ook prima gaat (ze glanst, is energiek en stinkt niet meer dus ik ben al lang blij), maar voor nu mengen we de Hills brok door de Almo en dat gaat ook hartstikke goed.
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Sydney »

Fijn dat het tot nu toe goed bevalt, hopelijk blijft het goed gaan!
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door castratenkoor »

Volgens mijn leverancier van Pet's Place gaat Hill's Nature's best er helemaal uit. Als dat zo is baal ik wel, dat is wat ze hier het allerliefst eten, die bak gaat elke dag schoon leeg.
Maar weer op zoek naar wat anders. Ik weet het onderhand ook niet meer.
Het moet EN goed zijn EN smakelijk genoeg voor mijn prinsjes.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Lillith
Lynx
Lynx
Berichten: 115
Lid geworden op: 09 aug 2015 21:21

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Lillith »

Ik ben ook uitermate verbaasd over de schijnbaar fantastische smaak van Hills, kitten eet het alsof het snoepjes zijn! Dat zie ik haar toch niet met de almo brok doen. Al eet ze braaf haar bak leeg, ze is er gewoon iets minder enthousiast over...
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Sydney »

Gaat het echt helemaal uit de handel??? Dat zou wel echt super balen zijn voor alle katten die het zo lekker vinden en voor alle baasjes die weer verder moeten zoeken pff.... :)

Almo hebben we ook ooit eens getest, bij ons waren ze ook niet zo enthousiast maar volgens mij zijn er ook veel katten die het wel lekker vinden / vonden.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door castratenkoor »

Ik heb nog gewoon 8 kg Hill's Nature Best gekocht. Misschien dat het alleen in Nederland uit de handel gaat?
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Sydney
Poema
Poema
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:00

Re: Hill's Nature's Best ADULT versus Hill's Nature's Best 7

Bericht door Sydney »

Bij Zooplus is het ook nog steeds te koop, alleen de 7+ variant is er uit, maar de 'gewone' kip en tonijn zijn nog steeds te bestellen....
Plaats reactie