huidige situatie van mijn katten

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Paul Beijer
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2015 11:23

huidige situatie van mijn katten

Bericht door Paul Beijer »

ik heb op het advies van 2 collega's van de dierenarts een merk droge kattenvoer aangeschaft van het merk Sanimed adult en Sanimed weight reduction (met Diabetic en Artose) Dit stond in de wachtkamer van de dierenarts.

Kira eet alleen als ik het bij haar voor haar neus neerlegt. Alleen dan wil zij het eten. Als ik dat niet doe dan lijkt zij wel angstig wanneer Remi in het huis is. ik snap nub dat dat komt doordat Remi een mannetjes kat is van 40 cm van kop tot kont. Dat is best wel groot.

Kira eet hetzelfde voer als Remi alleen dan 2 maal zo snel en als Remi zijn portie op heeft laat ie nog een gedeelte liggen. En kira eet dan gelijk de bak van Remi op , die daarna kira weer confronteerd.
En kira moet dan haarzelf tegen Remi verdedigen en dan blaast ze ook meestal

Het voer van sanimed wordt theoretisch wel gegeten, maar in kleine mate.
Remi eet veel meer voedsel van Sanimed Weight reduction maar ik begrijp de term weight reduction niet wat Remi eet het zoveel dat hij veel moet uitkotsen.

Ik snap het niet meer.

Op deze pagina zijn veel berichten over Voedingsmerken en ervaringen.
ik gebruik voer van Felix met droogvoer van Sanimed .

Alstublief geef mij antwoord?

Groetjes , Paul Beijer
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: huidige situatie van mijn katten

Bericht door castratenkoor »

Ik begrijp eerlijk gezegd de vraag niet.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: huidige situatie van mijn katten

Bericht door Ms Maaike »

Ik ook niet. Wil je weten welk voer je nu moet geven? Of wil je adviezen met betrekking tot de gespannen verhouding tussen je katten?
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
EliekeTips
Huiskat
Huiskat
Berichten: 82
Lid geworden op: 26 mei 2014 20:55
Locatie: Leeuwarden

Re: huidige situatie van mijn katten

Bericht door EliekeTips »

Om antwoord te geven op de voor nu onbekende vraag. Is er meer informatie nodig. Hoelang zijn de katten bij elkaar? Zijn ze geholpen? Gaat het uberhaupt over het gedrag van de katten? Of wil je informatie over onze ervaringen over het voer?

Advies, ik zou beginnen met de verstandshouding tussen de katten.
Plaats reactie