kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Morgane123
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 dec 2014 21:52

kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Morgane123 »

hallo ik zou willen weten of een kater van 4 maandje een zeer aanhankelijk kitten ons zou missen want we gaan volgende week naar londen en geen heimwee zou krijgen ???
alvast bedankt x :esick: ;-) :edance: 8-) :pdtmob: :pdtgit: en ik ben pas nieuw op deze site en hoe kun je fotos toevoegen ?? XX ALVAST BEDANKT
MORGANE EN MIRO
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Rik »

Uuuuh.... (schreeuwen hoeft niet hoor, all caps is niet nodig)...

Ja... je kitten zal je missen. Hoe lang ga je weg?
Als hij je zou missen, zou je dan niet gaan?
En als je dan toch zou gaan, wat is dan de reden van de vraag?

Ik zie dat je je kitten pas hebt en zit natuurlijk nu in een kritische fase van elkaar leren kennen. Je kitten naar een kattenhotel zal natuurlijk niet bevorderlijk zijn voor dat proces (en je mag hopen dat het niet schadelijk is voor je kitten, denk aan ziekte bij terugkomst, ander gedrag, etc). Als hij toch naar een kattenhotel gaat zou je die van te voren wel even moeten bezoeken om te kijken hoe de situatie daar is (wegens bovenstaande redenen). Dus als het echt nodig is zoek dan een goede uit en niet zomaar eentje.

(Ikzelf heb geen ervaring met een kattenhotel)

Gebruik anders ook even de zoekfunctie bovenaan:
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/searc ... mit=Zoeken


STAP-VOOR-STAP: Foto's plaatsen.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Dinky »

Waarom neem je 1 kitten in huis vlak voordat je naar Londen gaat?

Bovendien ben je wel erg ongeduldig door na 10 minuten alweer berichtje te plaatsen dat er snel reactie moet komen.....
Denk ook dat niemand hier ervaring mee heeft want de meesten zouden de kat in huis nemen na het bezoek aan Londen ipv vlak voor bezoek aan Londen.
Ik sluit mij dan ook aan bij rik ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Adriana »

;-) het is hier de gewoonte dat je reageert op onze berichten..
k zag dat je een paar keer langs geweest bent zonder aanvullende informatie en zonder een paar antwoorden op bovenstaande vragen te geven..
als je wilt dat we met je meedenken, dan is dat toch wel handig en ook wel aardig hoor..! :eclap:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Morgane123
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 dec 2014 21:52

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Morgane123 »

srry het was niet zo bedoeld .
en het was een verrassing voor mijn verjaardag dat we naar londen gingen dus ik daar kan ik niks aan doen
groetjes
morgane en miro
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Adriana »

maar hoe lang ga jullie dan? en wat heb je allemaal geprobeerd?
missch kun je het dichtstbijzijnde asiel bellen om te vragen of ze logé's tijdelijk opnemen en anders een kattenoppas, die iedere dag toch wel twee keer langskomt en uurtje speelt en met hem bezig is, naast kattenbak verschonen en vers eten en drinken neerzetten.
zet in ieder geval een extra kattenbak (kan hobbykrat zijn) neer en een paar grote drinkbakken.

wil er niemand in je omgeving centje bijverdienen waarvan je weet dat-ie goed met dieren omgaat?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Morgane123
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 dec 2014 21:52

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Morgane123 »

we gaan 3 daagje we hebben kennissen die ook naar dat kattenhotel gaan en vinden het daar heel goed en daar worden de baasjes op de hoogte gehouden van hun katje x
groetjes x
Morgane en Miro !!! xx
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7640
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Rik »

Je moet je foto's eerst ergens online plaatsen voordat je die link met IMG-tags kunt omsluiten.

Zie:
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
Morgane123
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 dec 2014 21:52

Re: kitten van 4maandjes naar kattenhotel

Bericht door Morgane123 »

mijn kitten is al 3 daagjes thuis van het kattenhotel en is van af toen nog meer afhankelijk hij spint de hele tijd, hij is echt een zalig katje
Plaats reactie