Weet niet meer wat goed is

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
Niki-ta
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2014 23:19

Weet niet meer wat goed is

Bericht door Niki-ta »

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Ik zal mezelf eerst even kort voorstellen. Ik vang kittens op vanuit het asiel totdat ze oud genoeg zijn om geadopteerd te worden. Vanuit het asiel kregen ze eerst prins en. U voortaan specific.

Nu heb ik de 1e 2 schatjes zelf gehouden, Boris en Belle. Ze zijn nu 1.5 jaar oud ong. Ik weet alleen. Iets goed welk voer nu het beste is voor ze. Ze eten eigenlijk alles, maar had eerst hills, toen fokker, nu weer wat nieuws. Ik lees overal wel goede maar ook slechte dingen over. Ik hoop dat irmand me kan helpen?

Ik wou een foto plaatsen maar lukt me niet helemaal vanaf de ipad helaas!

Groetjes Niki
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Weet niet meer wat goed is

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
we hebben tig voedingstopics en daar lees je dus nog meer meningen, het ideale voer voor alle katzels bestaat niet. is afhankelijk van jouw dieren, wat vinden ze lekker en wat kun je of wil je ervoor betalen. goedkoop is vaan duurkoop.
kijk eens bij Zooplus bij de merken Sanabelle, Happy Cat. biedt een paar soorten brok aan, geef ook natvoer en af en toe wat rauw bij voorkeur gevogeltevlees. en zorg dat ze goed drinken/plassen.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie