Stinkende ontlasting

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Stinkende ontlasting

Bericht door mrkitty »

Ze eet haar brokjes altijd op, natvoer ziet ze eigenlijk als extra. En haar brokjes krijgt ze al meer omdat ze meer behoefte heeft. Ik honger mr kitty echt niet uit hoor ;) ze groeit goed en ziet er goed uit dus ik denk dat het allemaal wel snor zit met dr. Ze snoept lekker van haar natvoer en vanochtend heb ik haar een kwart gegeven en dat heeft ze prima opgegeten.
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Stinkende ontlasting

Bericht door Chiquita98 »

De brokjesbak hoort nooit leeg te staan. Ook hier gewoon de hele dag door brok. Bij mij krijgen ze natvoer gewoon voor het lekkere. Als ik kittens heb geef ik meer natvoer met extra vocht erbij. Lekker slurp slurp. Doe dat trouwens nog wel eens bij mijn katten
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Stinkende ontlasting

Bericht door mrkitty »

Die staat hier inderdaad altijd vol, hoe doen jullie dat 's nachts? Ze heeft soms 's ohtends nog brokken staan en die gooi ik dan weg. Weet niet of dat ook moet?
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Stinkende ontlasting

Bericht door Chiquita98 »

Ik gooi niks weg. Ik vul gewoon bij of wacht even totdat alles op is maar dan ben ik natuurlijk wel thuis
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Stinkende ontlasting

Bericht door mrkitty »

Ja inderdaad, ik ben eigen baas en ben dus de hele dag thuis dus dat komt wel goed met dr!
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Plaats reactie