Marble bengaal kitten

Voor alle vragen over raskatten en aanverwante zaken.
Plaats geen oproepjes voor dekkaters, nestjes of kittens
Gesloten
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Marble bengaal kitten

Bericht door joydiablo »

hallo ik ben hier nieuw en zal heel snel wat over mij zelf vertellen
ik en mijn vriendin hebben 2 siamesen een bluepoint en een sealpoint het zijn broertjes van 10 jaar oud echte knuffels nu is na lang lang lang overdenknen ons oog gevallen op een bengaal kitten marble en nou leek het ons leuk om in de toekomst ook een keer een nestje te nemen nou had ik 2 vragen
de eerst is het raar om bij de aanschaf van een kitten te onderhandelen over de prijs ?
en de tweede is het met een marble poes mogenlijk om spotted kittens te krijgen ?
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Bericht door joydiablo »

hallo bedankt voor je snelle antwoord ik heb vaak op je site gezeten en gelezen dat heeft mij ook enthusiast gemaakt en over die prijs ok ik vroeg het me gewoon af ik begrijp dat die duurder zijn ik heb het er ook wel voor over en er zit geen fokverbod op ik ben wel zo iemand die zecht een keer een nestje hahahaha lijkt ons namelijk geweldig maar fokken klinkt altijd zo bedrijfsmatig en dat is absoluut niet de bedoeling
Emma Boom
Tijger
Tijger
Berichten: 1385
Lid geworden op: 02 feb 2003 17:45

Bericht door Emma Boom »

Over de definitie van fokken kun je van mening verschillen, maar fokken met een raskat is in mijn ogen wel degelijk bedrijfsmatig, ook als je het eenmalig doet. Een raskat heeft nu eenmaal een bepaalde waarde en die uit zich in de aankoopprijs en dus ook bij het fokken (dekgeld e.d.)
Ik spreek hiermee geen waarde-oordeel uit hoor ;-)
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Bericht door joydiablo »

oke :D nou we hebben de knoop door gehakt en we verwachten onze prinses volgende week vrijdag :D
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Heb je al zo snel een beschikbaar kitten gevonden dan? Spannend! Ga je wel een boel foto's maken??? ;-)
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Bericht door joydiablo »

oke komt ze :D Afbeelding
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Wow! Die ogen! :verliefd: Hoe heb je zo snel een kitten gevonden?
Gebruikersavatar
Shaz
Tijger
Tijger
Berichten: 1265
Lid geworden op: 10 jan 2003 18:56

Bericht door Shaz »

Nou ja bengalen zijn af en toe ook duivels als ik de verhalen zo lees :grin:
Ik ben ook heel erg benieuwd waar je haar vandaan hebt en of je haar al gereserveerd had of zo, dat je haar al zo snel krijgt.
groetjes Sharon
Gebruikersavatar
Richelle
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mar 2005 16:17
Locatie: Twente

duivels???????

Bericht door Richelle »

Hallo,

Nou bengalen zijn alles bahalve duivels. Ten minste die twee van mij zijn echte schatten; eerder engeltjes.
Ze zijn heel nieuwsgierig en ontzettend grappig.

Jouw kitten ziet er ook erg lief uit trouwens!
Ik wens je veel plezier met haar.

groetjes Richelle
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Bericht door joydiablo »

hahaha ja Satanika is de vrouwelijke kant van de duivel en ook een comic strip uit amerika. ik ben een hardrocker en me vriendin voor de helft ook, dus we vonden het wel een grappige naam. en we vonden het super mooi klinken in samenhang met nevada, nevada-satanika. ook gezien een van onze siamese diablo heet wat ook de duivel is in het italiaans :D ook echt een duiveltje trouwens.. ik had het internet afgespeurd en kwam uit bij Batifoleurs na emails belletjes en een bezoekje kwamen we er uit :D
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Bericht door joydiablo »

he super bedankt dat word werken voor me printer en nog een paar keer goed door lezen het is natuurlijk voorlopig nog niet aan de orde maar in de toekomst opzeker handig bedankt :D
joydiablo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jul 2005 02:34

Bericht door joydiablo »

de uren lijken wel dagen en de minuten uren maar vrijdag is de dag yeahhh!!! echt zo super spannend ! ben ook echt benieuwd hoe mijn twee oltimers er mee omgaan.
Gesloten