Haters

Voor alle vragen over raskatten en aanverwante zaken.
Plaats geen oproepjes voor dekkaters, nestjes of kittens
Gebruikersavatar
Babbeltje93
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 aug 2013 20:36

Re: Haters

Bericht door Babbeltje93 »

Zou hier niet gewoon een slotje op moeten? ...
Niemand zit op dit soort berichten te wachten en als je problemen met iemand hebt, kun je best op een nette manier die persoon via een pb aanspreken, denk ik. Mij in ieder geval wel :)
Ik ben hier ook nog niet zo lang (een weekje?!) en ik vind dat het er hier netjes aan toe gaat.
Gebruikersavatar
Jade
Huiskat
Huiskat
Berichten: 27
Lid geworden op: 04 mar 2013 13:57
Locatie: Zweden

Re: Haters

Bericht door Jade »

Ik herken de beschrijving ook niet helemaal, ook al ben ik zelf niet erg actief op dit forum.
Ik vat het af en toe herinneren aan dat er ook asielkatten zijn die graag een baasje zouden willen hebben als positief op. Je merkt wel eens dat sommige mensen daar helemaal niet aan gedacht hadden of er verkeerde ideeën bij hebben (hierbij bedoel ik niet jou, TS, gewoon in het algemeen). Wie weet zijn er dankzij zo'n herinnering weer wat mensen en asielkatjes verenigd die heel gelukkig met elkaar zijn.

Zelf heb ik twee raskatten, maar steun mijn lokale asiel op andere manieren en verwacht daar in de toekomst nog een maatje (of twee... of drie...) te vinden :)

Edit/PS: Misschien is het niet interessant, maar ik sta nog vaak van dit forum te kijken als je het bijv. vergelijkt met het Zweedse aanbod op het internet, want ik woon zelf in Zweden. Er is absoluut niets vergelijkbaars qua kwaliteit en omvang in het Zweeds, als dat wat waard is :)
paasnini

Re: Haters

Bericht door paasnini »

Jeetje ben ik nu niet meer gewenst met mijn 2 afdank htk's en vier Maine Coons, had ik graag eerd willen weten ;-)
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Haters

Bericht door BillyJean »

Laat kersentaart en haar topic gewoon links liggen. Aan zo'n onruststoker hebben we niks.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Cerna

Re: Haters

Bericht door Cerna »

Onderhand zijn er al wel bijna 3 pagina's volgeschreven :lol:
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Haters

Bericht door pinguin »

Sorry hoor maar je komt binnen met z`n bericht. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen :lol: Kan er niet meer dan hard om lachen.

Lees maar eens goed het forum, dan zie je dat iedereen het zelfde doel voor ogen heeft, namelijk goed zorgen voor hun dier en andere van info voorzien als ze daar om vragen. Of hun ervaring delen.

Ow ben na 1pag al afgehaakt met lezen.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Haters

Bericht door eveline1982 »

Ik wil toch nog even een laatste reactie op dit topic geven. Kitten11 hoe durf jij te zeggen dat mensen hier respectloos met elkaar omgaan???? Ik heb je topic's is doorgenomen en jij bent 1 van die oer vervelende mensen die een topic opent een vraag stelt, en daarna niet meer reageert!!! Hier de desbetreffende topic's : wat een ellende allemaal, kater uit roemenie en het topic, moeten binnenkatten ook worden ingeent.

Kitten11 JIJ zou je heel erg DIEP moeten schamen!!! Beetje hier komen verkondigen dat er hier zo respectloos met mensen word om gegaan, terwijl JUIST JIJ degene bent die respectloos bezig is! Overigens kan ik me niet voorstellen dat jij, kitten11, en Cherriepie niet dezelfde personen zijn. Ga lekker ergens anders rellen en wat mij betreft, ik reageer op geen enkel topic meer van jou, nu niet en in de toekomst niet!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie