Kitten uit Frankrijk

Voor alle vragen over raskatten en aanverwante zaken.
Plaats geen oproepjes voor dekkaters, nestjes of kittens
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door eveline1982 »

Wat een bofkont ben jij Mirjam! Nou ik zie mijn vriend de kattenbak echt niet schoonmaken of leegscheppen ;) met heel veel pijn en moeite wil hij de dieren s'avonds voeren als ik weg ben, maare liever niet. Dus ik ben het personeel! ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Schale troost Eveline! Ik ben ook meer personeel
vriend lief speelt wel gekker drukker met ze als ik
en gizmo kiest toch partij voor me vriend
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Dinky »

Ach, als hij weer aan het werk is dan wordt de kattenbak weer mijn taak ;-) maar dat is omdat ik er dan 's morgens meer tijd voor heb. Vriendje vind het ook maar kleine moeite net als ik.

Qua 'schoot zitten' verschilt het, ene keer wil ze bij mij en andere keer weer bij vriendje.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Anne87 »

Bofkont ben jij Mir! Ik doe hier de kattenbakken én het eten. Als ik niet thuis ben, doet I. het wel, maar liever niet. Ach ja, zij doet de ratten verzorgen en de kooi schoonmaken enzo. Voor wat hoort wat he. ;)
Cerna

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Cerna »

Inmiddels moet ik mijn eigen theorie onderuit halen want Milka weegt 5 kilo en dus zou ik 100 moeten wegen. Nou, dat haal ik dus gelukkig bij lange niet (kom zelfs niet in de buurt :lol: ).

Kattenbakken maakt degene schoon die zin en/of tijd heeft. Ik plan het meestal en dat doe ik dan op woensdag of donderdag want dan moet ik werken :eshifty:
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Ms Maaike »

Ik zorg voor de beesten en het huishouden. L. kookt elke dag en doet de boodschappen, superblij mee. Heb het geduld niet om te koken, vind het retesaai.

Ook hier wordt je theorie onderuit geschoffeld Annet. ;)

Wat een leuk topic dit!
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Renatevanderveer

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Renatevanderveer »

Ik doe hier praktisch alles omdat Alex daar weinig tijd voor heeft.
Hij doet wel keurig als ik hem iets vraag.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door eveline1982 »

Dan heb jij je vriend een stuk beter afgericht dan mij Renate! Dat word een onderonsje zaterdag, moet even leren hoe jij dat doet :edance:
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door castratenkoor »

Bij mij zelfde taakverdeling als bij Maaike. B. kookt en doet de boodschappen ik de rest. Alle zorg voor de katten is voor mij en dat is terecht, voor hem hadden 8 katten niet gehoeven. Als ik op bed lig en er kotst er een dan ruimt hij het wel braaf op. En hij vangt Bram wel eens als ik hem niet te pakken krijg voor zijn dagelijkse medicatie.

20 x gewicht van de kat nee dat haal ik niet - Teun is het lichtst en weegt 3,5 kg en ik 80 kg - dan zal ik er toch 10 af moeten vallen. Lijnen doe ik niet aan ik vind het wel best zo.
Als ik op Bob zou lijken zou ik mee kunnen doen aan "the biggest looser".
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door BloemTetsu »

S. kookt voor het grootste deel (als hij niet werkt) en doet 3/4 van de boodschappen. Kots ruimt hij ook op als ik het vraag. De kattenbak is nu ook voor hem. Anders deed ik dat. Rest van de taken doe ik voor 2/3.
Ik mag niet klagen.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Nacnud
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2013 19:57

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Nacnud »

Ja leuk dit mensen,
Maar dit offtopic gepraat graag niet in dit topic aangezien het NIETS heeft te maken met mijn originele vraag....

"Frans" hoeft ook geen echt vol ras te zijn maar was gewoon benieuwd naar wat voor afkomsten ze had aangezien het een erg schattig bekkie heeft en iets anders is als 'normale' huiskatten.
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

In t begin was t nog niet off topic en toorn reageerde je niet ;)
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9310
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door castratenkoor »

Nacnud schreef:Ja leuk dit mensen,
Maar dit offtopic gepraat graag niet in dit topic aangezien het NIETS heeft te maken met mijn originele vraag....

"Frans" hoeft ook geen echt vol ras te zijn maar was gewoon benieuwd naar wat voor afkomsten ze had aangezien het een erg schattig bekkie heeft en iets anders is als 'normale' huiskatten.
Nou, ik heb toch een foto geplaatst van een vrijwel identieke kat van 4 jaar oud. Met uitleg dat daar 1/4 ras in zit. Daar heb je niet op gereageerd.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door eveline1982 »

Er hebben heel veel mensen gereageerd op jouw vraag en tegen vragen gesteld. Wat Dinie zegt, daar geef je geen antwoord op....
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11244
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kitten uit Frankrijk

Bericht door Adriana »

Nacnud schreef:Dank je wel voor je antwoord sifra ! Dat is waar ik naar zocht
oh jawel hoor, Duncan heeft wèl gereageerd...
het enige dat hij wil is bevestiging van éenofander ras voor Fransje.. en verder niet gediend van goedbedoelde info en aanvullingen.. categorie 'u vraagt en wij draaien..'
maar geeft verder niet.. ;-) ;-) enne.. het is hihi niet jouw topic hoor!

hoop intussen dat je op het forum hebt rondgekeken en daar heel veel (wat minder melige) informatie bent tegengekomen! en dat we verder nog mogen horen hoe het met Fransje is..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie