Gewicht Britse Korthaar poes

Voor alle vragen over raskatten en aanverwante zaken.
Plaats geen oproepjes voor dekkaters, nestjes of kittens
Cerna

Re: Gewicht Britse Korthaar poes

Bericht door Cerna »

Mijn "probleem" is alleen dat ik 68 kilo woog (en ik ben 1.72 m) voordat ik afviel en dan 10 kilo er af op je 55ste, dan ga je zo tekenen in je gezicht en dan denken mensen dus gelijk dat je de meest vreselijke ziektes hebt.

Dus nu maak ik iedere middag chocoladebonbonnetjes: strooi een achtste pak hagelslag op je bord en dan met het mes in de boterpot en in de hagelslag drukken. Vooral wanneer je, zoals vanmiddag, in de brandende zon zit, dan gaat het iets smelten en dan wordt het nog lekkerder.
Maar aankomen? Nee hoor.

Valerie, misschien moet je in de sportschool eens de Betterbelly proberen: drie keer in de week driekwartier fietsen met een band op je buik en in de taille. Mijn buurvrouw heeft het gedaan en het resultaat was verbluffend. En op je 23ste verbrand je ook nog lekker snel.
Hoe kwam het dat je zo snel bent afgevallen?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Gewicht Britse Korthaar poes

Bericht door nellebel »

hahaha gewicht britse korthaar wordt gewicht van het personeel. hahahaha ik zeg echt niet wat ik weeg hoor (weet ik neit eens, ben bang voor de weegschaal) maar het is wel een beetje veel hoor.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie