Dwerg kat of kitten / Munchkin Cat

Voor alle vragen over raskatten en aanverwante zaken.
Plaats geen oproepjes voor dekkaters, nestjes of kittens
Gebruikersavatar
]-marjolein-[
Poema
Poema
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 jan 2010 09:45
Locatie: Dieren

Re: Dwerg kat of kitten / Munchkin Cat

Bericht door ]-marjolein-[ »

Misschien is het een idee om een topic te openen 'ik ben voor of tegen katten fokken?' Dan kan daar die discussie plaatsvinden en niet hier en kan ook iedereen het lezen zonder dat 1 persoon die begint over een bepaald soort ras zich aangevallen voelt... Tuurlijk hebben we er allemaal een eigen mening over, en er zijn hier een aantal mensen die sowieso tegen fokken zijn. Ik persoonlijk ook, maargoed er zijn mensen die dat niet zijn en zolang er verantwoordelijk gefokt wordt kun je er weinig op tegen hebben lijkt mij (en laten we dan niet weeer over het feit beginnen dat er genoeg katten op de wereld zijn, kattenfokkers bekijken het vanuit een heel ander standpunt en of iedereen het daar nou mee eens is of niet doet er niet toe). Dit is een algemeen kattenforum en mensen moeten dus op dit forum fatsoenlijk vragen kunnen stellen of hun verhaal kunnen vertellen zonder dat dat meteen wordt afgezeken. En tuurlijk geef je je mening maar daar kan t toch bij blijven, zonder iemand iets op te dringen...dat werkt echt niet, dan lopen mensen alleen maar weg ipv dat ze misschien na gaan denken als het op een duidelijke maar vriendelijke toon wordt gebracht..
Groetjes van Marjolein, Dean, Wibi & Lars

Ook een fotoshoot met uw huisdier(en)? Kijk op:
http://www.marjoleinfotografie.nl/
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Dwerg kat of kitten / Munchkin Cat

Bericht door Adriana »

http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 83&t=19747

'fokken van katten: ethiek, dierenwelzijn e.d.'

maar het hangt natuurlijk van de tegenwoordigheid van geest van de betrokkenen af om tijdig uit te wijken
als er dus een off-topic discussie over dit onderwerp "Fokken van katten etc" ergens ontstaat!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie