Wennen aan mondkapje

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Wennen aan mondkapje

Bericht door nellebel »

De klagende collega's werken niet in de ouderenzorg. Wij zitten met vier dagbehandelingen op 1 etage. Wij als ouderenzorg zijn er 1 van. Er is maar 1 afdeling die moeilijk doet. Zij spreken onze cliënten aan als ze geen mondkapje dragen terwijl ze het zelf ook niet dragen. Vreselijk als je ziet hoe klein mensen dan worden. En wij maar werken aan hun zelfvertrouwen. Ook zo tegenstrijdig, de bakker, de pedicure, de kapper, iedereen die een dienst levert draagt een kapje behalve wij in de psychiatrie. Zucht. Ga het proberen los te laten voor het weekend. Kan zo slecht tegen ongelijkheid, vind het discriminatie

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5083
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wennen aan mondkapje

Bericht door Synemios »

Maar die komen toch ook in contact in het gebouw met elkaar?
Ik vind het ook niet kloppen, alsof personeel niet besmet kan raken of niets door kan geven.

Ik hoop dat je het inderdaad een beetje los kunt laten.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Wennen aan mondkapje

Bericht door nellebel »

Ze zeggen dat ze afstand houden. Onzin. Onze gangen zijn geen 1,5 meter. Ze staan vaak op een kluitje te kletsen. Zou bijna hopen dat ze corona krijgen, maar ja, dat gun je ook niemand

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5083
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wennen aan mondkapje

Bericht door Synemios »

Ja ik begrijp die gedachte wel Wendy.
Edwin zegt ik draag het ook als ik wel afstand kan houden, omdat het altijd kan gebeuren dat een bewoner ineens toch te dichtbij komt
;-)
Mijn nichtje werkt ook in de zorg en zij zei ik draag een mondkapje voor een ander, want ik vergeef het mezelf nooit als ik een kwetsbaar persoon zou besmetten.
Of het nou verplicht is of niet.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie