Verhuizing

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
Ruud1988
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2019 19:54

Verhuizing

Bericht door Ruud1988 »

Goedeavond allen,ik heb vandaag mijn kat rossi van 9 jaar opgehaald bij mijn ouders.ik woon al 1.5 maand samen met mijn vriendin en door de verbouwingen heb ik de kat lekker bij mijn ouders gelaten totdat we klaar waren.vandaag haar dus opgehaald en nu het volgende.ze zit naar haar reismand verlaten te hebben onder het tv meubel grote ogen en maar wat obder de kast te loeren.ik heb haar krabpaal dekentje en voerbakjes in het zichtstaan voor haar.is dit gewoon normaal en moet ik haar lekker laten zitten totdat ze uit zich zelf gaat rond kijken ? Ik vraag dit omdat ik erg zuinig op haar ben en me heel snel zorgen begin te maken.mijn dank is groot alvast.mvg ruud
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Verhuizing

Bericht door Dinky »

Kan je zien of Rossi vannacht wel op onderzoek uit is geweest?
Het is wel belangrijk dat rossi gaat eten. Is er eten waar rossi gek op is wat je naast het tv meubel kan zetten zodat rossi gaat eten?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Ruud1988
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2019 19:54

Re: Verhuizing

Bericht door Ruud1988 »

Hallo dinky,dankje voor je bericht.rossi is inmiddels aan het verkennen en eet lekker al haar vlees en brokjes.ik voelde gisteren een super opluchting toen ze eindelijk onder de kast uitkwam.ik heb haar nog niet de kattenbak zien opzoeken maar dit gaat ook wel vanzelf gebeuren neem ik aan ? Alvast dank
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Verhuizing

Bericht door Dinky »

Fijn dat ze al lekker rondloopt. De kattenbak zal dan ook wel goedkomen ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie