Bange kat uit het asiel

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Bange kat uit het asiel

Bericht door Dinky »

Wat fijn te horen dat er nog altijd vooruitgang wordt geboekt :)
Hoe zit het nu met plassen en poepen op de bank? Is dat inmiddels ook helemaal verdwenen?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Bange kat uit het asiel

Bericht door Robijn »

Wat goed dat het steeds beter met Silvester gaat! :-P Ik denk dat hij net als mijn Robijntje geen leuk verleden heeft. Je hebt er goed aan gedaan om niets te forceren, en veel met hem te spelen!!!!
Je zult zien, dat zijn angst voor jullie geleidelijk steeds zal gaan blijven afnemen, als jullie zijn vertrouwen niet schaden, en over een paar maanden heb je net zo'n leuke Brit als wij hebben; nl. een Brit die jullie vertrouwt en niet meer zal wegduiken of weglopen. Bij mij heeft het ook een jaar geduurd voordat Robijntje mij écht vertrouwde. En mij man vertrouwde ze pas helemaal na 1,5 jaar!
En nu; nu loopt ze gewoon dwars over ons heen op de bank en op bed, en is ze een hele lieve zelfverzekerde speelse Brit geworden die geniet van het leven en totaal niet meer bang voor ons is!
En zo zal Silvester ook worden! Ik ben heel blij voor hem dat hij bij jullie terecht is gekomen! En petje af dat jullie zo veel geduld met hebben (gehad) en hem alle tijd van de wereld gunnen en niets hebben geforceerd. :eclap: Voor hetzelde geld was hij bij mensen terecht gekomen die niet zo veel geduld met hem gehad hadden, en hun frustratie op hem gericht hadden; dan was Silvester nooit uit z'n schulp gekropen... Je ziet wel dat je met een hoop geduld en veel liefde veel kunt bereiken.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Bange kat uit het asiel

Bericht door flower1980 »

Fijn te lezen dat het zo veel beter gaat, en petje af voor jullie geduld!
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Plaats reactie