Slapeloze nachten

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Weet je, Sharon, Bo houdt niet meer op! We zijn al bijna een half jaar bezig met negeren, dus dat schiet niet op! En wennen doet 't ook niet, want je wordt er toch elke keer weer wakker van.
Nou, ik ga nu maar eens naar bed want ik kan m'n ogen niet meer open houden.
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Claudia,

Ik ben benieuwd of dat met die plakband heeft geholpen eigenlijk.
Ik word op dit moment helemaal gestoord weer van Magic!

Negeren heb ik dus ook geprobeerd, maar lijkt niets uit te halen, helaas!

Tips zijn welkom!!!
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Marjolein, probeer het maar, dubbelzijdig tape. Ze vinden het in ieder geval heel vervelend. Alleen gaan ze nu bij ons aan de muren staan krabbelen of zitten miauwen. Als ze je echt willen storen, lukt het ze toch wel. :evil:
(een keertje ergens anders gaan logeren en dan lekker uitslapen is een hele goeie tip!) :lol:
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 413
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Jeetje wat een ettertjes :shock:
Die van mij slapen gewoon 's nachts!
Laat die tape trouwens geen sporen achter op je deuren?
Heb je dat van die bench nu al geprobeerd?
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Nee, geen bench, ik kan 't niet over m'n hart verkrijgen. :oops:
De tape laat (voor zover) geen sporen achter en de heren vinden het echt vervelend aan hun pootjes. Maar dan gaan ze dus aan de muur krabben, in de vloerbedekking klauwen of voor de deur miauwen. :roll:
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 413
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Misschien moet je gewoon een bench in huis halen. Om drie uur 's nachts krijg je het misschien wel over je hart :twisted: .
Of misschien moet je een houd-de-katten-overdag-wakker-systeem verzinnen, waardoor ze 's nachts te moe zijn om op te blijven om jou te kwellen.
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

sKatje schreef:Of misschien moet je een houd-de-katten-overdag-wakker-systeem verzinnen, waardoor ze 's nachts te moe zijn om op te blijven om jou te kwellen.
Wij hadden goede hoop dat Bindi zo'n systeem zou zijn! :silly: Die speelt wel overdag en 's avonds, en 's nachts hebben we totaal geen last van haar. Maarja, die heren... :roll:
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Whaaaa....... Claudia, de heren nog steeds 's nachts aan het klieren :shock: . Arggggg...... het zal toch niet zo zijn dat je ermee moet leren leven :shock: ?
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Ik ga toch die tape eens proberen denk ik.
Maar het is toch niet dat ze hiervan pijn aan hun pootjes krijgen? Want dat zou ik niet willen!

Ik ben overdag altijd werken en om de tijd dat ik wel thuis ben, heeeeel de tijd hun probeer wakker te houden, heb ik weinig zin in, maar ik ga het wel proberen om ze iets actiever te krijgen.

Bedankt voor de reacties!!!
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 454
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

Die tape doet geen pijn. Ze blijven eraan plakken en dat vinden ze vervelend. Oja, onze Belle is zo'n sukkel dat hij er gewoon tegenaan gaat liggend, dus dat kost dan wel een pluk haar! Maar volgens mij doet zelfs dat nog geen pijn. ;-)
Gebruikersavatar
Lotte
Cheetah
Cheetah
Berichten: 978
Lid geworden op: 17 jun 2005 14:11
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Lotte »

claudia schreef: Oja, onze Belle is zo'n sukkel dat hij er gewoon tegenaan gaat liggend, dus dat kost dan wel een pluk haar! Maar volgens mij doet zelfs dat nog geen pijn. ;-)
hahahaha Ik moest hier zo hard om lachen :) Soms is een goed voorstellingsvermogen niet zo handig :)

Maar jouw mannen mogen overdag toch ook naar buiten? Zijn ze overdag niet al heel veel bezig? Of slapen ze dan toch veel?
Als niemand je begrijpt, ben je tenminste geen simpele ziel
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Het gaat gelukkig al weer wat beter, ik ben ze toch gewoon gaan negeren en afgelopen nacht heb ik ze helemaal niet gehoord :grin: .

Ben benieuwd of dit zo blijft :ethink:
Gebruikersavatar
daantje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 921
Lid geworden op: 30 sep 2003 19:40
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door daantje »

Met of zonder tape? Als het zonder tape gaat lukken, dan is het wel boffen Marjolein. Ik ben ook heel benieuwd of het zo blijft :icon_shifty:
Daantje en B-kwintet :pdtbis:
'Geweld eindigt waar respect begint'
Gebruikersavatar
maddo
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 22 sep 2003 13:32
Locatie: Breda

Bericht door maddo »

Zonder tape Daan!

Het ging voordat ik op vakantie ging al heel erg goed, had nooit ergens last van, maar sinds ik een week weg ben geweest, is het eigenlijk begonnen!

Ik moest dus weer van voor af aan beginnen, maar het valt mee gelukkig!
mvlokven
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jun 2005 13:50
Locatie: Oss

Bericht door mvlokven »

Zijn er echt katten die de hele nacht doorslapen? Als ik naar Jack en John kijk kan ik me dat nauwelijks voorstellen!
Ze mogen bij ons niet op de slaapkamer, ik wilde dat in eerste instantie wel maar mijn vriend wilde het echt niet hebben.
Nou hebben we pas een keer in de woonkamer geslapen (na een luie zondag: matras in de woonkamer, filmpjes, hapjes :grin: ) en nu dus voor het eerst met de katjes erbij. Nou we hebben geen oog dicht gedaan :twisted:
Dacht ik net in slaap te vallen, landde er weer eentje boven op mijn hoofd! Of je draait je om in je slaap en ze vallen je tenen aan :lol: .

Snap het wel van ze hoor, zijn ze ook helemaal niet gewend: twee van die grote lijven op de grond in de woonkamer!

Misschien hoort het hier niet helemaal thuis :oops: Maar ik moest er even aan denken bij het lezen van dit topic.
Plaats reactie