Kat miauwt sinds verhuizing hard en veel

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Shauni93
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2018 06:22

Re: Kat miauwt sinds verhuizing hard en veel

Bericht door Shauni93 »

Ik heb het in mijn vakantie gepland zodat ik tijdens het herstellen haar beter in de gaten kan houden. Ook stelde de arts de woensdagen voor en ben ik net de woensdagen overvol. Ik werk in de zorg en kan niet op korte termijn vrij krijgen. Iedere dag ben ik wel tussen de middag even thuis voor pauze (werk in de ochtend 2,5 uurtjes en in de middag 2,5 uurtjes) En de 14e kan ik de hele dag thuis zijn. Ze krijgt overdag brokken en in de avond natvoer voor slapen. Ook wat droge brokken voor de nacht (die krijgt ze niet op want in de ochtend ligt er nog wat). Ook heeft ze zo'n bal met wat grotere brokjes (vind ze extra lekker omdat ze die maar soms krijgt). Zodra ze die brokken vaker eet vindt ze ze minder interessant. In de ochtend gaat ze vaak met de brokkenbal aan de haal. Ze slaapt voornamelijk snachts maar zodra ze even wakker wordt raakt ze wat paniekerig, miauwt ze gigantisch tot ze weer in slaap valt. Soms duurt dit heel lang, andere keer korter. Overdag is ze veel wakker en op schoot en in voor een spelletje, tussendoor wat dutjes.
Afgelopen nacht heeft ze 1 keer kort maar hard en raar gemiauwd en kwam toen direct naar de slaapkamer en heeft op voeteneind van het bed geslapen 😁 lijkt dus beter te gaan
Plaats reactie