S'nachts meerdere malen aan de deur komen krabben en miauwen

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
Mickey_Mouse
Poema
Poema
Berichten: 260
Lid geworden op: 26 jan 2014 21:10

Re: S'nachts meerdere malen aan de deur komen krabben en mia

Bericht door Mickey_Mouse »

ik woon op 36m2 met mijn 2 katten en dat gaat perfect. Denk ook is in hoogtes. Misschien kan je je kat meer speelruimte en ligplekken geven door hoogte te gebruiken. beetje katafhankelijk maar veel liggen hoog en droog ook prima.

Een maatje er bij moet denk ik best kunnen. Hier houden ze elkaar bezig en kan ik rustig slapen. of rustig...

Overigens...en das een andere discussie misschien. KAt is een jaar
Jij bent de vriend
Gedrag was er al voor jij er was
Dat maakt mijn rekensommetje dat jullie pas net een relatie hebben

Waarom slaap jij overdag niet in je eigen huis? Heb jij je rust
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: S'nachts meerdere malen aan de deur komen krabben en mia

Bericht door nellebel »

oei jantina hahaha bella op bed, dat leer je nooit meer af, en dan zo meteen zo'n frummeltje erbij. dat worden echte slapeloze nachten hahahahah maar oh zooooo gezellig. dat is toch het grote geluk. wakker worden met je hele gezin bij elkaar opgestapeld en in elkaar gekronkeld in bed. daar wordt ik nou gelukkig van.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: S'nachts meerdere malen aan de deur komen krabben en mia

Bericht door pinguin »

Hier ook geen grote oppervlakte en toch gaat het prima met 2 katten. Heb hier b.v ook geen extra kamer heb gewoon woonkamer, slaapkamer en keuken.

Ik zou ook zeker de urine laten onderzoeken al is het maar om zeker te zijn dat er niks met de blaas is.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Plaats reactie