Snabbel mauwt buiten heel hard

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Snabbel mauwt buiten heel hard

Bericht door pinguin »

@ thea wat doe jij dan al de vleermuis binnen bij jouw is? En nog leeft?

Ik weet inmiddels zeker dat de vleermuizen hier zitten. En dit verklaard ook het onrustige gedrag van alle 2 de katten. Want net voor dat de zon opkomt gaan de vleermuizen weer terug naar binnen en dan heb ik twee over active katten rond springen in mijn huis.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Snabbel mauwt buiten heel hard

Bericht door Robijn »

Mijn vorige kat heeft ook een keer een levende vleermuis mee naar binnen genomen en losgelaten. Na wat rondgevlogen te hebben in huis, streek hij neer op een plank van de balustrade van mijn vide boven. Ik heb hem toen gevangen door een plastic plantenpot over hem heen te zetten, en een tijdschrift achter de pot te doen (net zoals je een spin vangt), en heb hem buiten weer vrijgelaten.
Griezelige beestjes om te zien hoor, vleermuizen...
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Snabbel mauwt buiten heel hard

Bericht door Chiquita98 »

Helaas leefden de vleermuizen niet lang meer. 1x zag ik een speelgoedmuisje liggen en gizmo deed zo druk dus ik dacht...die moet ik vast weer even weggooien voor hem zodat hij hem weer kan pakken. Ik pak dat ding op, gooi hem weg en toen dacht ik; goh dat muisje voelt raar aan?? Bleek dus een dood vleermuisje te zijn!

Ik vind vleermuizen prachtige diertjes! Maar ja ik vind muisjes ook erg leuk :lol:
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie