Krolse kitten kabaal

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
longy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 jan 2013 17:00

Re: Krolse kitten kabaal

Bericht door longy »

Ik had ook wel eens Cammy's krolsheid willen meemaken eigenlijk. "Helaas" heb ik haar al laten helpen voordat het zover was. Leek me toch wel leuk om het een x mee te maken!

Cammy was na de operatie heel chill. Ze liep een beetje rond, viel zo af en toe en ging zitten. Helemaal niet agressief!
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9340
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Krolse kitten kabaal

Bericht door castratenkoor »

Voor de poes vreet een krolsheid heel veel energie. Ze eten dan ook vaak slecht. Dus verstandig dat je haar voor de eerste krolsheid hebt laten helpen. Alleen voor de leuk de kat dat een keer te laten doorstaan, bij een eventueel volgende kat zou ik je absoluut afraden.

Ook is de ingreep voor de poes dan ingrijpender, de hormonen die dan al door het lijf jagen worden de kop ingedruk. Terwijl als je het voor de eerste krolsheid laat doen de poes zeg maar niet weet wat ze mist. Je bent de hormonen dan immers voor.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Krolse kitten kabaal

Bericht door eveline1982 »

Dat had je echt niet leuk gevonden ;) ze janken en piepen en met een beetje geluk heb je de halve straat met ongeholpen katers voor je deur de hele nacht terwijl ze liedjes aan het zingen zijn ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Renatevanderveer

Re: Krolse kitten kabaal

Bericht door Renatevanderveer »

Vertel mij wat..
Ze miauwt de hele nacht door, rolt door de kamer en als Snickers haar wast, begint ze te kreunen.
Arme Bounty..
Helaas heeft ze nu longontsteking, anders zou ze afgelopen maandag geholpen zijn.

Eerst die longontsteking overwinnen, dan mag ze!
Plaats reactie