Nieuwe kat miauwt

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Nieuwe kat miauwt

Bericht door pinguin »

ben blij voor je dat het goed is gegaan. ben ook wel heel erg benieuwd hoe ze om gaat met de overgang terug naar huis.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5462
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Nieuwe kat miauwt

Bericht door nellebel »

mijn gijs is bang voor mensen en kende niks. hij zit af te kijken wat guusje doet met speeltjes en probeert het nu steeds vaker na te doen. dit ook met miauwen, hij maakte eerst geen geluid, nou probeert hij het, vooral tijdens het spelen. hij kan echter niet echt miauwen, hij klinkt als een cavia met die piepgeluidjes. s'avonds gaat guusje meteen mee naar bed, gijs durft dat pas als wij slapen, dan zit hij soms ook beneden in de gang te piepen. guusje heeft echter niet altijd zin om te gaan kijken. (wat een verschil met onze flippie, die rende bij de eerste piep van sjefke meteen naar hem toe)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
marline91
Poema
Poema
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jul 2011 14:57

Re: Nieuwe kat miauwt

Bericht door marline91 »

hallo
poesie snuffelde wat rond eenmaal terug, thuis, en nou is die lekker aan het luilakken, ik heb vanmiddag, terug van mijn werk, hem wat aangehaalt, en iets later geprobeert het halsbandje om te doen, dat was een hele klus, na een uur was die weer af,, ze had hem zelf afgedaan, endaarna was ze chaggerijnig, ze is ook nog niet bij me komen liggen, ik denk dat het vertrouwen iets geschaad is, maar dat komt wel weer goed denk ik. ik mag haar al wel weer een paar uur aaien, maar echt bij me komen doet ze niet, misschien was dat ook niet zo slim nu ze weer in haar eigenhuisje net weer een dag was.. nouja,.. daar leert men ook weer van.
ze miauw snachts nog wel af en toe, maar ik slaap er wel aardig doorheen, en savonds valt het ook mee, alleen af en toe miauwt ze nog, maar ik denk dat ze wel steeds meer went, misschien was het gemiauw ook wel alleen onwennig heid.. ikdenk alleen altijd gelijk het ergste xD.
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
Plaats reactie