Schorre Miauw/Kat stem kwijt??!!

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gesloten
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Schorre Miauw/Kat stem kwijt??!!

Bericht door jobey »

ik weet niet of het goed is, maar 1 van mijn katten heeft sinds een paar dagen een schorre miauw. Ik zal voor de volledigheid nog even het hele verhaal kort vertellen.
sinds maandag hebben wij een kitten(stimpy) erbij. We hadden al een kat van een jaar of 4 ongeveer en nu hebben we dus ook een kitten van een half jaar uit het asiel. Jobey(de oudste) moest er in het begin weinig van hebben en blaasde veel naar Stimpy(jongste). Sinds ze dus wat meer blaast als gewoonlijk wat ze anders nooit doet, heeft ze ook een schorre miauw. Ze miauw altijd wel als je haar aanraak, maar nu komt er soms geen geluid uit, dan gaat alleen het bekkie een stukkie open??

nu dus de vraag, is dit normaal en gaat dit weer over of heeft het misschien met andere dingen te maken??
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Schorre Miauw/Kat stem kwijt??!!

Bericht door jobey »

never mind!! het is al weer weg, het zal wel van al dat geblaas zijn in het begin. Ze spelen nu lekker met elkaar trouwens!
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gebruikersavatar
djenga
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mar 2008 21:43

Re: Schorre Miauw/Kat stem kwijt??!!

Bericht door djenga »

ja dat kan van het geblaas zijn inderdaad, heeft hier onze jazzy ook weleens, leuk dat ze nu spelen :-P
waar mensen leiden, lijden dieren.
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: Schorre Miauw/Kat stem kwijt??!!

Bericht door jobey »

ja echt lachen. Ze rennen echt constant achter elkaar aan. Goed voor mijn oudste Jobey die werd al wat dikkig. valt ze nu wat meer af :-P
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Gesloten