Maaginfectie?

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Ik ben helemaal doorgedraaid. Mijn DA heeft gebeld met een update. Mijn begeleidster heeft ze gisteren daar afgegeven, maar zij mag niemand zomaar laten inslapen zonder toestemming van de eigenaar. Ook vindt ze zijn suikerwaarde niet verontrustend.

Ik ben het echt helemaal kwijt nu,

Ik heb gezegd dat ze maar moet doen wat het beste is.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

Ik heb echt moeite je te geloven omdat je vraagt of ze advies hebben ivm de bronchitis en dat terwijl ze dan bij de dierenats is en jij je handen er vanaf getrokken zou hebben, en ook over het somogyi effect, en de waarde van vanmorgen.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Ja dat heeft de DA me allemaal verteld, vandaar die 'update'. Mijn DA weet niet goed wat ze met de bronchitis moet. Ze heeft rontgenfotos's schijnbaar gemaakt, daarop is niets speciaals te zien aan de longen.

Ik heb wel gezegd, dat als dat met zijn moeder ook een hele episode wordt, ik ze niet terug kan nemen.

Ik heb mijn begeleidster ook nog gebeld, maar ik krijg alleen voicemail. Ik vraag me af hoe dat daar gisteren allemaal is gegaan.
Laatst gewijzigd door argearge1 op 24 nov 2022 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

En dan belt ze geen collega, maar jou het verhaal wordt vreemder en vreemder.
Blijkbaar heb jij een dierenarts die echt nergens verstand van heeft.

IK hoop dat ze een goed huisje voor ze vind.
Laatst gewijzigd door Synemios op 24 nov 2022 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Cerna

Re: Maaginfectie?

Bericht door Cerna »

Ik wilde net dezelfde reactie posten, Denise want hoe kun je nu zeggen dat een kat aan het snotteren is, terwijl je haar afgegeven hebt.
En het ene moment zeg je dat de katten gecremeerd zijn en dat je twee urntjes krijgt en het andere moment zijn ze nog steeds bij de dierenarts.

Ik geloof dat we er beter aan doen om dit topic verder te negeren want we worden voortdurend voor de gek gehouden en TS blijft maar posten omdat ze dan aandacht krijgt.
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Blijkbaar moet ik voor elk onderzoek toestemming geven, daarom heb ik gewoon gezegd dat ze moet doen wat ze moet doen.
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Ik weet nog steeds niet wie "ze" is.
Nergens heb ik gezegd dat ze gecremeerd zijn, maar dat ik dat wilde laten doen om urntjes ervan te hebben.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

Cerna schreef: 24 nov 2022 11:17 Ik wilde net dezelfde reactie posten, Denise want hoe kun je nu zeggen dat een kat aan het snotteren is, terwijl je haar afgegeven hebt.
En het ene moment zeg je dat de katten gecremeerd zijn en dat je twee urntjes krijgt en het andere moment zijn ze nog steeds bij de dierenarts.

Ik geloof dat we er beter aan doen om dit topic verder te negeren want we worden voortdurend voor de gek gehouden en TS blijft maar posten omdat ze dan aandacht krijgt.
Ja ik denk het ook.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Nee, ik heb gezegd dat ik ze zou gaan laten cremeren. Hoe kunnen ze nu al gecremeerd zijn als ze gistermiddag naar de DA zijn gegaan ?

Mijn begeleidster is om 11 uur hier geweest gisteren en heeft geconcludeerd dat het zo niet meer verder kon en dat ik ze moest laten inslapen. Ik wilde dat niet, toen heeft zij ze meegenomen, ook omdat ik de politie gisteren aan de deur gehad heb vanwege overlast omdat ik het niet meer aankon. Daarom moest er zsm een oplossing komen.
Laatst gewijzigd door argearge1 op 24 nov 2022 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Cerna

Re: Maaginfectie?

Bericht door Cerna »

argearge1 schreef: 24 nov 2022 11:15 Ja dat heeft de DA me allemaal verteld, vandaar die 'update'. Mijn DA weet niet goed wat ze met de bronchitis moet. Ze heeft rontgenfotos's schijnbaar gemaakt, daarop is niets speciaals te zien aan de longen.
Een DA die niet weet wat ze aan moet met bronchitis? Is het wel de dierenarts of heb je steeds met de werkster te maken?

Geef haar deze link maar. Dan weet ze wat te doen:
https://dierenziekenhuizen.nl/katten/or ... ij-de-kat/

(maar eerlijk gezegd denk ik dat je alles ter plekke verzint :-( )
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Omdat ik zoveel zorgen met de katten heb, wilde ze me geen inhalatietherapie aandoen. Dat is namelijk ook erg intensief. Ze had van mijn begeleidster ook begrepen dat ik het niet meer aankon.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

En die kat heeft al jaren bronchitis en dan zouden ze nu pas kijken wat ze ermee moeten, en de dierenarts weet het dan niet.

Dat heb ik al eerder verteld als mijn dierenarts het niet weet, overlegt hij met een ander of verwijst hij door.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

Maar waarom stel jij dan vragen nu over zijn glucose? Want hij zit notabene bij een dierenarts.
En dat vertel je daar ook niet dat je er afstand van gedaan hebt, dus iedereen doet moeite te helpen terwijl jij nergens geen invloed meer op hebt.
Lijkt mij wel handig dat ze weten dat Flip nu daar zit want die waardes hebben daar invloed op, maar dat hebben ze je ook al uitgelegd.
Laatst gewijzigd door Synemios op 24 nov 2022 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Zijn moeder heeft al jaren bronchitis, is jaren geleden ooit eens vastgesteld. Maar we hebben er hier weinig aan gedaan omdat ze er wel mee kon leven. De laatste tijd echter werd het kokhalzen meer en kwam er ook eten mee uit, Vorige week heeft ze 2 dagen niet gegeten, naar DA gegaan, was ze beetje uitgedroogd. SDMA heel licht verhoogd, kon ook infectie zijn. Verder waren bloedwaardes normaal.
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Synemios schreef: 24 nov 2022 11:26 Maar waarom stel jij dan vragen nu over zijn glucose? Want hij zit notabene bij een dierenarts.
Omdat de DA is begonnen met 2IE caninsulin, toen naar 3IE, ik op verzoek van Duizel naar 3IE ProZinc. Op advies van diabetesforum naar 2 IE ProZinc, omdat zij dachten dat de glucose steeg door te hoge dosis insuline.

Nu met 1IE had hij 20 nov extreem lage waardes (als die klopten) 2,9 2,7 en 1,2 . Dag erna tot nu toe steeds hoog. Forum meent een bounce effect door te lage glucose.

DA is daar niet van op de hoogte.
Plaats reactie