Maaginfectie?

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Cerna

Re: Maaginfectie?

Bericht door Cerna »

Laat maar.

Ik kan het tempo van de berichtgeving ook niet meer bijbenen. Op het moment dat ik wat typ zijn er alweer drie berichten geplaatst en loop ik achter de feiten aan.

Ik hoop dat je je leven weer op de rit krijgt en dat je afstand gaat doen van de katten. Dan kan de dierenarts zelf beslissen wat er met de katten moet gebeuren en dat zal geen inslapen zijn.
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Ja laat ze het maar zelf beslissen.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

Ja ik weet hoe het zit, maar waarom stel jij daar nu dan vragen en vertel je er niet bij dat je Flip niet meer hebt?
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Moet dat dan ?

Mijn DA weet niks van dat somogyi effect en ik ben er niet zeker van dat het dat is. Ik twijfel over die te lage waardes 20 nov. (Is bloed niet vermengd geweest met wondvocht?)

Ik wil niet dat hij daar verkeerd behandeld word.

Op dit moment is het bij mij vasthouden, loslaten, vasthouden, loslaten. Pffff
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5084
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Maaginfectie?

Bericht door Synemios »

Lijkt mij wel handig ja voor ze om te weten, en je dierenarts is echt dom als ze dat somogyi effect niet kent.
Ik denk eerder dat ze niet gaat toegeven dat ze veel te veel gespoten heeft als alles wat je zegt ook echt klopt, want ik twijfel daar aan.

Annet is verstandiger dan ik, en ik ga haar voorbeeld nu volgen.
Ik hoop dat Flip en zijn moeder nu alsnog ergens terecht komen waar ze de juiste zorg krijgen en dat jij je leven op de rit krijgt.
Wij kunnen er verder toch niets meer mee.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy & Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Ik wil toch wel weten waar ze naartoe gaan. Dan kan ik nog eens gaan kijken.
Waarom het forum twijfelde is omdat, weken terug, ze 2IE gaf bij 20,7 en 2 dagen later het 33,7 was. Toen heeft ze opgehoogd naar 3IE ... Met die 3IE was het in Duizel nog steeds 27,2 meen ik. Dat kun je beter op het diabetesforum nalezen

Daarnaast is ze ook meteen gaan spuiten terwijl hij in een hypokalemie zat (zit?)

Over inslapen gesproken, de donderdag dat hij gecrasht is, wilde zij hem zelf laten inslapen. IK heb dat toen nog voorkomen.
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1623
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Maaginfectie?

Bericht door Asse-Poes »

En weer 4 pagina's met een hoop onzin en tegenstrijdige berichten erbij.

Je begeleidster zou opvang voor de 2 katten moeten regelen en daarnaast een psycholoog voor jou. want jij hebt serieus een groot probleem.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
argearge1
Panter
Panter
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 sep 2022 07:56

Re: Maaginfectie?

Bericht door argearge1 »

Ik weet niet waar jij tegenstrijdige berichten leest. De DA belde net met een update over zijn moeder. Ze heeft rontgenfoto;s gemaakt. Ze heeft helemaal geen bronchitis. Iets waar zij wel jaren geleden van uitging... Blijkbaar heeft die kat gewoon vaak een verstopte neus... Ging haar aan de vernevelaar zetten. En ze kreeg een ander antibioticum.
Plaats reactie